Toon posts:

[Firefox] Crasht op FOK!games; waarom? *

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Firefox crashed hier als ik de volgende link open:

http://games.fok.nl/review.php?reviewid=11638&page=5

CPU gaat naar 100% en moet Firefox afsluiten met ctrl-alt-del

Ik gebruik 1.5.0.4 de laatste versie dus

Kan iemand dit bevestigen

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:22

St@m

@ Your Service

bij mij niet
1.5.0.3 dus

[ Voor 37% gewijzigd door St@m op 04-06-2006 18:52 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

• swiffer
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2025
Bij mij niet hoor

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-07 21:54
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 18:51:
Firefox crashed hier als ik de volgende link open:

http://games.fok.nl/review.php?reviewid=11638&page=5

CPU gaat naar 100% en moet Firefox afsluiten met ctrl-alt-del

Ik gebruik 1.5.0.4 de laatste versie dus

Kan iemand dit bevestigen
Nee :) , ik heb er geen last van. Hoe wel ik merk dat vaak met pagina's op Fok (en soms Tweakers) firefox er mee op houdt, zal wel komen omdat ik er zo veel ben, dat er een groter risico is :Y)

verdwaalde ict'er op elektro!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 14:13
ik gebruik hier 1.5.0.4 en heb nog nooit vastlopers gehad, ook niet op die pagina :) , probeer eens te herinstalleren ;)

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-07 10:11

frankknopers

Goud is geen geld

Ook hier loopt ie niet vast. Firefox 1.5.0.4

Goud is geen geld

Verwijderd

werkt perfect hoor

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
hier crashed ie ook, en heb het met een paar andere links van games.fok.nl ook, verder nog nooit gehad bij geen enkele site

en mensen 300x zeggen 'hier niet' voegt niks toe aan het topic he ;)

zou iemand mij misschien de source van die pagina kunen sturen? * BasieP is wel benieuwd wat fok allemaal voor ranzigheid gebruikt dat FF crashed

@hieronder:
ik heb geen virusscanner, geen firewall, en geen ranzige andere troep draaien die mijn FF ook maar enigszinds zou kunnen beinvloeden..

vraagje aan de mensen waar hij het wel gewoon bij doet:
wat staat er op die site? actieve elementen? applets? windows media zut? movjes? pdfjes? active X?

[ Voor 39% gewijzigd door BasieP op 04-06-2006 19:01 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Sneak0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-07 10:32
Ik gebruik ook versie 1.5.0.4. Hier loopt hij ook vast en schiet het processor gebruik naar 100%. Wellicht dat het aan andere software (virusscanner etc ) ligt dan firefox, ik gebruik McAfee 8.0i, zal deze eens uitzetten, kijken wat er dan gebeurd. :)

EDIT:

Heb net alle extensies uitgeschakeld, ik maak gebruik van Adblock en Adblock Filterset.GUpdater. Nadat deze beiden zijn uitgeschakeld loopt de site niet meer vast bij mij :) Misschien dat dit het probleem is, oplossing zou dan zijn om de site te 'whitelisten'

[ Voor 36% gewijzigd door Sneak0r op 04-06-2006 19:09 ]

• I Am Weasel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2021
1.5.0.3 crashte niet hier. toen updated naar 1.5.0.4 en die crasht ook niet...

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Sneak0r schreef op zondag 04 juni 2006 @ 19:00:
Ik gebruik ook versie 1.5.0.4. Hier loopt hij ook vast en schiet het processor gebruik naar 100%. Wellicht dat het aan andere software (virusscanner etc ) ligt dan firefox, ik gebruik McAfee 8.0i, zal deze eens uitzetten, kijken wat er dan gebeurd. :)
Ik heb ook Mcaffee 8.0i en hij loopt niet vast.

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wat gevonden, Als ik in de extensie Adblock (v.5 d3 * nightly 42) de regel */ads/* weghaal loopt het weer.

Daar gaat dus iets niet goed.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 19:10:
Ik heb wat gevonden, Als ik in de extensie Adblock (v.5 d3 * nightly 42) de regel */ads/* weghaal loopt het weer.

die had ik idd ook, echter dan zou FF niet mogen crashen...

edit: ff de code bekeken van die site.. en OMFG
ranzige inline CSS, ranzige inline JS, en dat alles op een niet zo nette manier levert een huge html pagina op waarin /ads/ veelvuldig voorkomt

ik gok dat adblock op ze bek gaat als je in je html background-image: url(/ads/blaat.jpg) gebruikt

[ Voor 33% gewijzigd door BasieP op 04-06-2006 19:17 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:37
Er ziet weinig bijzonders op die pagina. Wat flash-banners, een plaatje (screenshot van het spel), een groot tabelletje... Geen filmpjes ofzo. Voor de broncode kan je 'view-source:' voor de url zetten. Voor de luie mensen onder ons:

view-source:http://games.fok.nl/review.php?reviewid=11638&page=5

edit: kan geen view-source link :(

[ Voor 18% gewijzigd door Mr.Qips op 04-06-2006 19:14 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-07 17:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 19:10:

Ik heb dezelfde regel eens aangezet in Adblock maar ik heb er verder geen problemen mee in Firefox 1.5.0.4 in Win2k? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• breadje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-07 09:43
Heb net alle extensies uitgeschakeld, ik maak gebruik van Adblock en Adblock Filterset.GUpdater. Nadat deze beiden zijn uitgeschakeld loopt de site niet meer vast bij mij :) Misschien dat dit het probleem is, oplossing zou dan zijn om de site te 'whitelisten'
nou bij mij doet die site het gewoon en ik gebruik adblockplus en 'tabbrowser extensions' beide van de laatste versie (evenals FF) Ik gebruik AVG als virusscanner.

Wel is het zo dat vooral links naar FOK vaak niet werken/vastlopen/crashen (aan de andere kant heb ik niks te zoeken daar dus echt hinderlijk is het niet)

Verwijderd

[offtopic]
Wat me wel eens opvalt is dat als je zo'n topic zou krijgen met een probleem over Internet Explorer, dat iedereen dan zou zeggen: get firefox enzo. Maar nu hoor ik niemand roepen: get IE!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb dit ook. Toen ik vanmiddag even op die pagina wou kijken liep ie vast. Ik denk dat ik de oplossing weet. Ik had adblock uitgezet en nu blijkt dat het nu wel werkt. Kijk eens of je adblock heb en of die aanstaat.

edit: Ik had het bovenstaande niet gelezen. Dit is dus een dubbelpost :(.

[ Voor 16% gewijzigd door tdn135 op 04-06-2006 19:46 ]

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06-2025
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 19:30:
[offtopic]
Wat me wel eens opvalt is dat als je zo'n topic zou krijgen met een probleem over Internet Explorer, dat iedereen dan zou zeggen: get firefox enzo. Maar nu hoor ik niemand roepen: get IE!
offtopic:
dat gedrag is ook redelijk kansloos
maar het is logischer daar te gaan zeiken, ipv hier (nfi)
aangezien dat gedoe niet in dit topic voorkomt :Y)

ik hier hier ook last
Firefox 1.5.0.3 / Adblock

als ik adblock uitzet gaat het wel goed...
dus daar zit het idd in

iRacing Profiel

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan. Verder bevestigingen zijn niet meer nodig trouwens; probleem en oplossing zijn inmiddels bekend :)

Firefox crashed op deze pagina > [Firefox] Crasht op FOK!games; waarom? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 20:06

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• hutmannetje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-07 15:33
ik heb precies hetzelfde op tweakers.net?? dan sluit firefox meteen af en games.fok doet het wel normaal bij me.

[ Voor 46% gewijzigd door hutmannetje op 07-06-2006 21:33 ]

Pagina: 1