p4 koelklem gebroken, los te kopen?

Pagina: 1
Acties:

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-02 08:04
Ik heb bij een kennis het hoekje (haakje) afgebroken van de klem van de koeler.
Nu heb ik het wel kunnen lijmen maar ik ben bang dat het na een tijdje weer loslaat en de klem weer losschiet.

Weet iemand of je ergens die klem los kan bestellen? Met google kon ik het niet vinden.
En als je het weet dan zou het helemaal te gek zijn als je nog een linkje had ook. ;)

het gaat om deze koeler:
Afbeeldingslocatie: http://i2.ebayimg.com/02/i/07/42/48/e1_1_b.JPG

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:51
Waarom koop je dan niet gewoon een nieuwe koeler? Die boxed koelers kosten nog geen € 7,50. Een losse klem zul je daarom niet vinden.

^ Wat hij zegt.

• Artwido
Z-Dragon schreef op zondag 04 juni 2006 @ 18:37:
Waarom koop je dan niet gewoon een nieuwe koeler? Die boxed koelers kosten nog geen € 7,50. Een losse klem zul je daarom niet vinden.
oh ok dat is idd niet duur. Denk dat een losse klem net zo duur zou zijn.

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09-2025

Colan

sucks @ solderen

meeste pc-boeren hebben er nog welo eentje liggen gok ik...waar ik werkte gebruikte we standaard andere keolers, dan heb je op gegeven moment dozen vol van die dingen over...je zou het gewoon bij je lokale winkel kunnen proberen

Simplicity is de bom...

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mocht je er nog een nodig hebben moet je maar even mailen, heb hier nog een stapel van die dingen liggen.

Verder heb ik ze ook niet in de winkel gezien (ben er zelf ooit eens naar op zoek geweest, maar destijds kon niemand me helpen).

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09-2025

Colan

sucks @ solderen

waar heb jij geen stapel van liggen :X

Simplicity is de bom...

• Artwido
Terw_Dan schreef op zondag 04 juni 2006 @ 18:56:
Mocht je er nog een nodig hebben moet je maar even mailen, heb hier nog een stapel van die dingen liggen.

Verder heb ik ze ook niet in de winkel gezien (ben er zelf ooit eens naar op zoek geweest, maar destijds kon niemand me helpen).
Dat zou wel tof zijn! :)
Ik mail je wel vanavond. Alvast bedankt!!!
Pagina: 1