Asus M6000 & intel driver v10 probleem met Hcontrol

Pagina: 1
Acties:
  • 1.667 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:30
Ben in het bezit van een asus m6000NE en heb het volgende probleem:

Als ik de laatste intel wireless 2200BG installeer krijg ik een fout bij het opstarten in:
Hcontrol.exe
en het jammere is dan dat de extra functie toetsen op mijn laptop het dan niet meer doen.

Ik heb al flink gezocht maar niets kunnen vinden. nieuwe install van beide softwarepakketjes gedaan. en zelfs nieuwe windows install (media center en xp home en pro) uitgevoerd.

Als ik weer intel drivers v9 installeer heb ik geen probleem. Dit is niet alleen bij mij het probleem maar bij heel veel kennissen en vrienden van mij.

iemand?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

Dit probleem is vaker voorgekomen zie ook
[rml][ Ervaringen] Asus M6 N, Ne, R & V - Deel 7[/rml]

Je ziet op de onderstaande url dat gewoon driver 9.0.x.x wordt gebruikt alleen versie 10 van de Intel® PROSet/Wireless Software worst gebruikt en op de een of andere manier verknalt die dus de atk0100 driver van Asus waar Hcontrol onder valt. Dus gewoon alleen de driver downloaden die onderaan staat en dan moet Hcontrol werken, en probeer ook van de Asus website de laatste versie van de ATK0100 driver te downloaden ... misschien is het probleem daar al opgelost.

Meer info:
http://support.intel.com/...ess/wlan/sb/CS-010623.htm

Ikzelf gebruik een modded ATK0100 driver zodat ik winamp aan mijn mediabuttons kan koppelen, meer info zie het Asus M6 ervaringen topic.

Succes.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Verwijderd

De vermelding van de klacht en de oplossing hebben mij prima geholpen mijn notebook Asus A6000 weer op orde te krijgen, wel bedankt!

Groeten, :)