Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Bij compaq moet men altijd kijken of het geheugen geschikt is voor de laptop dit omdat de compaliteit wel iets verbeterd is maar bij lange nog niet optimaal.
ik geef bij compaqs altijd bij de pc zaak door welk type pc cq laptop is.
verder heb ik ook wel meegemaakt vooral bij oudere compaqs niet meer in kan als 512mb geheugen.
en anders gewoon eens mtest draaien
ik geef bij compaqs altijd bij de pc zaak door welk type pc cq laptop is.
verder heb ik ook wel meegemaakt vooral bij oudere compaqs niet meer in kan als 512mb geheugen.
en anders gewoon eens mtest draaien
Ik had de hoop dat het tegenwoordig beter gesteld was met Compaqs & geheugen, maar helaas.
Helaas biedt de HP/compaqsite ook niet echt veel info, er is niks meer over het specifieke model (Presario 915EA) te vinden.
Helaas biedt de HP/compaqsite ook niet echt veel info, er is niks meer over het specifieke model (Presario 915EA) te vinden.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Als je een merk computer wilt uitbreiden kwa geheugen dan kun je over het algemeen beter een geheugen configurator van bijvoorbeeld Dane-Elec of Kingston gebruiken. Salland Automatisering heeft beide op de site staan. Je geeft in welke merk en type systeem je hebt en de geheuegen modulen waarvan gegarandeerd wordt dat deze gaan werken worden getoond en kunnen direct worden besteld.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Laptop meenemen naar de winkel en daar proberen en testen?
Ik denk dat het nieuwe latjegeheugen brak is.
Pagina: 1