Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Over een maand mag ik een nieuw telefoon uitkiezen. Ik ben al druk aan het kijken welke het gaat worden alleen kom ik er echt niet uit. In eerste instantie wilde ik de SE W810i bestellen maar omdat ik regelmatig koerierswerk doe lijkt een telefoon met navigatie ook wel wat. Ik hoop dat iemand mij kan helpen om de goede keuze te maken?

De volgende punten vind ik belangrijk aan mijn toestel:
- belkwaliteit moet goed zijn
- batterij moet minimaal 4 dagen meegaan indien je de tel niet gebruikt
- Tom tom moet er nu of in de toekomst op kunnen draaien.
- Bij voorkeur niet zwaarder dan 150 gram.

Ik heb natuurlijk zelf al zitten zoeken maar kon geen telefoon vinden die aan mijn eisen voldoet. De nokia N80 lijkt me wel wat maar met een batterijduur van 1 a 2 dagen kan ik echt niet leven.

De Mio A701 vind ik echt lelijk en schijnt ook niet echt stabiel te draaien. De Qtek S200 is toch meer een PDA als telefoon.

Eigenlijk blijft voor mij alleen de Qtek 8310 over maar ben hier ook niet echt enthousiast over dit toestel. Zie ik nu een toestel over het hoofd of is er momenteel niet echt een toestel op de markt die voldoet aan mijn eisen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Tsjah ik denk toch dat je nog maar wat meer moeite erin moet stoppen. Er zijn genoeg topics waarop jij je keus zou kunnen baseren. Zoek anders ook eens hier. Je zult altijd concessies moeten maken, dat is helaas zo. Het übertoestel bestaat voor niemand.

[ Voor 19% gewijzigd door REDFISH op 04-06-2006 16:36 ]

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Correct, met vergelijkingssites zul je een heel eind komen. Ervaringen kun je vervolgens hier vinden in de centrale topics.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.