Toon posts:

Newbie voor DPC :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Luitjes,

ff een vraag ik wil ook de koe gaan draaien thuis en ook op me werk op alle servers en workstation.. maar hoe kan ik die allemaal naar elkaar lussen of zorgen dat ze het naar mijn thuis pc sturen en die het dan doorstuurt naar .... DPC team ofzow?

want ik snap ff niet hoe je dat kan instelle :)
en het gaat om flink wat pctjes dus daz alleen maar goed (voordeel van Administrator zijn :D)

mvg

Saiyan

Verwijderd

Om het naar huis te krijgen:
zet op een pc een proxy op. mocht je geen kabel hebben of een anderzinds dynamisch IP vraag dan ff een hostname aan bij dyndns.org bijvoorbeeld.

Deze proxy stel je in als keyserver op al de clients en zorg ervoor dat er genoeg blokjes op voorraad zijn om je clients werk te geven.

Flush de proxy als je vindt dat je genoeg gespaard hebt.

Om DPC te joinen, edit my information (op dnet stat page) en stel team in als 10313

Voor meer hulp zou ik ff search ofzo gebruiken..succes ermee

Verwijderd

Topicstarter
ik zal ut probere.. k heb kabel met vast ip
nog wel vast.. hoelang nog weet ik niet
en op me werk zit ik met een proxy server waar de rest van het netwerk ophangt.. hoe doe ik dat dan?

Verwijderd

Topicstarter
uhm ?

Verwijderd

Geduld is een schone zaak.. :) Dat er niet meteen gereageerd wordt betekend niet dat het ons niet interesseert, maar dat het gewoon de kantooruurtjes zijn, en iedereen druk de zweep over z'n koetjes aan het houden is om het maximale uit z'n productie te halen :P

Uhm.. Ik zelf denk dat je het beste op die proxyserver op het werk een pproxy op kan zetten, en die weer laten flushen naar je pproxy thuis... (Hierbij neem ik natuurlijk aan dat je een internetverbinding hebt op je werk). Als dat niet het geval is, kun je je buffers ook op floppy zetten en mee naar huis nemen, om ze daar te importeren en te flushen...

Voor het opzetten van een pproxy moet je hier kijken :)

Lukt het dan nog niet, dan zijn ze op #dpc op irc.sorcery.net zeker niet beroerd om je te helpen..

Goodluck, en post ff als het je gelukt is, en de nieuwe aanwinsten natuurlijk! :)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je kunt het beste de perproxy laten draaien op een machine op jouw werk (en dan wel eentje met internet-aansluiting).
En dan vanaf thuis ook gewoon naar die proxy flushen.
Alle andere machines kan je dan gewoon intern laten flushen op die perproxy (ik neem aan dat alles op tcp/ip draait :? )

Verwijderd

Topicstarter
uhm ik flush bij Overload die hier ook zit :)

thuis en op het werk flush ik dan meteen naar zijn proxy..
maar het probleem is .. ik draai op me werk een proxy server voor de mensjes die op internet wille te kunne bediene :)

en op elk workstation komt een koe te staan
hoe moet ik dat dan instelle?

me proxy op het werk zit op
100.50.50.3 port 80

en is niet altijd online
hoe kan ik dit het beste doen?
thuis is geen probleem
daar ben ik 24/7 online met me dual bak

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 januari 2001 13:43 schreef DSmarty het volgende:
Je kunt het beste de perproxy laten draaien op een machine op jouw werk (en dan wel eentje met internet-aansluiting).
En dan vanaf thuis ook gewoon naar die proxy flushen.
Alle andere machines kan je dan gewoon intern laten flushen op die perproxy (ik neem aan dat alles op tcp/ip draait :? )
dat is nie de bedoeling want ik ben nie altijd online met de proxy
vandaar die vragen hoe en wat.. want hij moet het tijdelijk wel ergens opslaan enzow
:) ook als ie nie online is
Pagina: 1