Toon posts:

ADSL voor 6 maanden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ga voor 6 maanden op kamers en omdat ik daarna op stage ga naar het buitenland wil ik voor kortere tijd ADSL. Nu zie ik bij veel aanbieders dat abonnementen minimaal een jaar gelden.

Weet iemand hier of er ook aanbieders zijn die abonnementen voor kortere tijd aangaan?

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Als je verhuist buiten hun aanbiedingsgebied is ttoch een geldige reden tot vorotijdige opzegging of zie ik het verkeerd? Buitenland lijkt me wel ver genoeg.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
bombadil schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:49:
Als je verhuist buiten hun aanbiedingsgebied is ttoch een geldige reden tot vorotijdige opzegging of zie ik het verkeerd? Buitenland lijkt me wel ver genoeg.
Alleen wordt die reden ook vaak 'vals' (mis)gebruikt natuurlijk. Dus makkelijk zal het niet gaan als het al mogelijk is nog.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Volgens mij is het ook niet mogelijk, tenminste ben het nog nergens tegengekomen. Maar als het niet kan, neem dan gewoon een goedkoop abonnement en koop de resterende 6 maanden in 1 keer af. Ik geloof dat adslwinkel.nl al abonnementen aanbiedt vanaf 9,95 p.m, met een redelijke snelheid. Dan betaal je per saldo uiteindelijk in jouw geval nog maar 19,90 per maand, wat ook heel redelijk is. En je houdt er nog een modem aan over ;) Succes

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 19:50 ]

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:23
Dit is volgens mij al eens vaker gevraagd. Opties zijn in mijn ogen:

- Lift mee op de verbinding van je huisgenoten/buren
- Jaar abbo nemen en betalen (zoals hierboven staat beschreven)

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:23

ralfbosz

xm create bosz -c

TweakDSL heeft wel een 2 maanden (test) abonnement: http://www.tweakdsl.nl/?page=dsl/trynbuy

Kom je nog 4 maanden tekort helaas.

Demon had wel zoiets, maar kan hier niks meer over vinden.

rm -r *

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:42
Bel eens een provider als bijvoorbeeld XS4ALL op en vraag of ze tot een overeenkomst willen komen ;)

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

ralfbosz schreef op zondag 04 juni 2006 @ 20:14:
TweakDSL heeft wel een 2 maanden (test) abonnement: http://www.tweakdsl.nl/?page=dsl/trynbuy

Kom je nog 4 maanden tekort helaas.

Demon had wel zoiets, maar kan hier niks meer over vinden.
Neem je nog een paar maanden @home test erachteraan, kom je al aardig in de buurt ;)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Kan je niet op iemands internet-verbinding meeliften?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 12:44:
Hallo,

Ik ga voor 6 maanden op kamers en omdat ik daarna op stage ga naar het buitenland wil ik voor kortere tijd ADSL. Nu zie ik bij veel aanbieders dat abonnementen minimaal een jaar gelden.

Weet iemand hier of er ook aanbieders zijn die abonnementen voor kortere tijd aangaan?
Nee, die zijn er niet. Wat je wel kan doen is een abonnement aangaan bij Tiscali of Wanadoo. Deze bedrijven accepteren namelijk een bewijs van uitschrijving uit de Gemeentelijke Basis Administratie (GBA) om het abonnement eerder te beëindigen.

Wat je ook kan doen natuurlijk is een el-cheapo verbinding nemen bij Speedlinq bijvoorbeeld. Je koopt dan het contract af na de 6e maand. Hier ben je dan 6x 15 = 90 euro aan kwijt om het af te kopen. Niet echt veel natuurlijk.

Een ander alternatief is Tijd Surfen van Het Net nemen (niet al te snel overigens). Hiervoor betaal je enkel de tijd die je online bent plus een klein bedrag per maand. Andere alternatieven zijn er niet echt.
Pagina: 1