Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Slechte product survey - controle?

Pagina: 1
Acties:

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:33

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Af en toe kom ik matige tot zelfs zeer slechte product surveys tegen op de frontpage. Soms zitten er surveys tussen die je beter niet kunt lezen dan wel.

Op dit moment staat er een productsurvey in het systeem waar al veel commentaar door de lezers op is gekomen. Ik heb het over de volgende survey: http://tweakers.net/productsurvey/survey/1695

Er worden hier een aantal negatieve eigenschappen genoemd zonder ook maar iets toe te lichten. Wanneer de lezers de poster hier op wijzen krijgen ze als reactie dat de survey nog niet af is, "ik ben er nog mee bezig". Erg zwart wit gesteld is de survey op de huidige wijze waardeloos en zou beter niet beschikbaar kunnen worden gesteld dan wel. Dit ook omdat de survey gewoon mee weegt in het gemiddeld overzicht. Ik vind het niet goed dat mensen surveys plaatsen die duidelijk niet af zijn of niet deugen.

Worden surveys eigenlijk gemod en hoe streng gebeurt dit?

edit:
inmiddels is de beoordeling aangepast, in de reacties genoemde waarden stonden bijna allemaal op minimum of een tikje hoger

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 04-06-2006 12:14 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er is een verschil tussen product surveys en user surveys. De eerste kan iedereen online plaatsen en alleen de echte uitwassen worden verwijderd dan wel aangepast. User surveys worden door de Frontpage Admins bekeken en beoordeeld. Als ze goedgekeurd worden, dan krijgen ze het predicaat 'user survey' mee en dus een sterretje. Alleen daar wordt dus gemod en de rest van de content in de PRS op dit moment niet.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:33

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
Thanks voor de uitleg. Wat is de beste manier om een slechte survey te reporten? Bij user surveys zou dit niet nodig moeten zijn gezien die gescreened worden.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Via dit forum :) .