RSS feed uitlezen met Firefox

Pagina: 1
Acties:

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:53
Allereerst mijn complimenten voor de Frontpage. Ik lees hem al een paar jaar zo'n beetje elke dag :)

Ik hou de frontpage al een tijdje in de gaten met de RSS feed in mijn live bladwijzerbalk van Firefox. Voorheen kon je altijd precies zijn waar je op geklikt omdat dan het witte blaadje was vervangen door de moersleutel.

Nu dacht ik dat dit kwam door een wijziging van Firefox zelf. Maar nu voegde ik vandaag de RSS feed van de Fok! weblog toe en tot mijn verbazing liet de het wel zien.

Is het mogelijk die RSS feed aan te passen zodat je weer kan zien wat je hebt gelezen?

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik weet niet wat er bij jou aan de hand is, maar de RSS-feed is principe voor iedereen hetzelfde en heeft dus nooit bijgehouden wat jij al dan niet gelezen had ;). Je zult het probleem dus waarschijnlijk toch in je eigen software/config moeten zoeken.

Professioneel Hyves-weigeraar

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Nou ja, het zou misschien te maken kunnen hebben met het feit dat de RSS feed tegenwoordig geredirect wordt naar feedburner. Je zou gebruik kunnen maken van de /direct switch om te zien of dat het oplost.

Intentionally left blank

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:53
crisp schreef op zondag 04 juni 2006 @ 18:36:
Je zou gebruik kunnen maken van de /direct switch om te zien of dat het oplost.
Waar kan ik die direct switch opgeven dan?

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank