Toon posts:

Beeldscherm halveert (links en rechts een zwarte balk)

Pagina: 1
Acties:
  • 551 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen.,

Ik zit met een groot probleem. Ik ben enorm druk bezig met mijn scriptie (heb zelfs Pinkpop op het laatste moment afgezegd) en ik ging heel even msnen met een goede vriend. Springt ineens mijn beeldscherm naar het midden. Ik heb nu dus een zwarte balk van tien centimeter aa mijn linker en rechterkant en wat normaal op het hele scherm geplaatst wordt.. dat bevindt zich nu dus vresmald in het midden...

Ik heb geprobeerd te zoeken op internet naar een oplossing, maar ik krijg de tekst al bijna niet eens meer te lezen.. De snelste manier om er achter te komen leek mij om het hier neer te zetten. Ik hoopp dat ik geen spelfouten maak, maar ik kan al bijna niet ens zien wat ik typ.

Kunnen jullie mij aub helpen, want ik wil echt dolgraag verder met mijn scriptie. Alvast enrom bedankt.

Groeten,
Bas

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
Ehm, kun je je scherm niet gewoon anders instellen? (Resolutie, of je scherm anders instellen met de OSD?)

We are shaping the future

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:07

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Dubbelcheck je kabel en connectoren ook gelijk even :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je precies? OSD? Connectoren? Sorry.. ik ben misschien toch echt een leek *schaam-smilie* ik heb er een foto gemaakt via mijn telefoon. Kan ik die ergens kwijt op internet? dan snappen jullie misschien beter wat ik bedoel!!!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 02:21 ]

• Alex)

• Alex)
Hmm, dat lijkt me een probleem met je drivers, reboot eens naar Safe Mode of naar VGA-modus?

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Het lijkt er meer op dat je monitor 'op' is. Probeer hem uit te zetten en na een tijdje wachten weer aan te zetten.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Verwijderd

Topicstarter
ik eb het beeldscherm losgekoppeld
en dan op het elctriciteitdsnet aangesloten
En dan krijg je dus hetzelfde.. dus lhet lligt inderdaad aan mijn beeldscherm. Maar wat kan ik daar aan doen? Is die kapot. Of is dat nog te maken?

Hoor het graag........ klote dat me dat net nu moet overkomen..
Alvast bedankt voor jullie hulp jongens

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:50
Dit ziet er mij inderdaad geen gezonde monitor meer uit.. Hopelijk wil ie na een nachtje rusten weer vooruit, maar ik vrees dat hij enkel nog maar goed is voor de schroothoop..

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb het beeldscherm van een huisgenoot erop gezet en nu doet hij het weer gewoon. Mijn beeldscherm was dus inderdaad kapot. Kan ik die nog laten maken? Of is dat niet meer mogelijk? Tja.. als student moet je toch op de centen letten ;)

Hoor het graag.....

en bedankt voor de hulp vanacht.

Greetz,
Bas

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Een 2ehands CRT Beeldscherm heb je voor 5 euro? Maken van een crt kost je al snel enkele tientallen ;)

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:22
Eens met ^^.

Kijk effe rond voor een 2de hands CRT, die kosten geen drol meer tegenwoordig, en spaar daarna door voor een nieuwe monitor...

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel... ik heb voor de komende paar dagen een scherm geregeld via een vriend van me. Heb hem net opgehaald. Bedankt voor de hulp allemaal. Ik ga snel verder met de scriptie!!
Pagina: 1