DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nobody ? 
Zou toch te zot zijn om voor zoiets stoms mijn verder perfect werkende Windows install opnieuw te moeten doen ..
Zou toch te zot zijn om voor zoiets stoms mijn verder perfect werkende Windows install opnieuw te moeten doen ..
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Beetje laat, maar m'n vriendin vroeg net weer om Limewire, en toen herinnerde me ik dit irritante probleem. Nog steeds dezelfde (verder pefect werkende) Windows install.
Limewire setup wizard:

BorderMaker:

De rare artefacts die je ziet veranderen als je er met de muis overheen gaat, de blokken verschuiven at random dan. Echt heel vreemd en ik hoop dat iemand me kan helpen, anders ben ik genoodzaakt om de hele santekraam eraf te mikken en uit arren moede maar Windows opnieuw erop te zetten ...
Limewire setup wizard:

BorderMaker:

De rare artefacts die je ziet veranderen als je er met de muis overheen gaat, de blokken verschuiven at random dan. Echt heel vreemd en ik hoop dat iemand me kan helpen, anders ben ik genoodzaakt om de hele santekraam eraf te mikken en uit arren moede maar Windows opnieuw erop te zetten ...
Ik zou toch eerst een andere (oudere desnoods) videodriver proberen.
Hiervoor een windows reinstall doen lijkt me een beetje......
over the top zullen we maar zeggen.
Hiervoor een windows reinstall doen lijkt me een beetje......
over the top zullen we maar zeggen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Opgelost! 
Ik heb de MS VM erbij geinstalleerd, en Java 5 update 8 eroverheen geknald, en nu werkt het.
Ik heb de MS VM erbij geinstalleerd, en Java 5 update 8 eroverheen geknald, en nu werkt het.
Pagina: 1