[XP] Probleem met alle Java applicaties

Pagina: 1
Acties:

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 16:50
Ik heb sinds een tijdje een vervelend probleem. Applicaties die gebaseerd zijn op Java werken niet goed. De hele layout van het programma wordt vern**kt, de applicaties crashen niet, maar zijn dus totaal niet bruikbaar. Voorbeelden zijn Limewire en BorderMaker.

Ik heb al geprobeerd om Sun Java te deinstalleren en opnieuw te installeren, maar dit heeft geen effect. Ik draai Sun J2SE Runtime Environment 5.0 Update 6. Windows XP SP2 volledig gepatched, nVidia driver 84.21.

Iemand een idee ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Arfman
Nobody ? :'(
Zou toch te zot zijn om voor zoiets stoms mijn verder perfect werkende Windows install opnieuw te moeten doen ..

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Post eens een screenshot ofzo :P

• Arfman
Beetje laat, maar m'n vriendin vroeg net weer om Limewire, en toen herinnerde me ik dit irritante probleem. Nog steeds dezelfde (verder pefect werkende) Windows install.

Limewire setup wizard:
Afbeeldingslocatie: http://home.roc-on.nl/arjan/java/limewire.jpg

BorderMaker:
Afbeeldingslocatie: http://home.roc-on.nl/arjan/java/bordermaker.jpg

De rare artefacts die je ziet veranderen als je er met de muis overheen gaat, de blokken verschuiven at random dan. Echt heel vreemd en ik hoop dat iemand me kan helpen, anders ben ik genoodzaakt om de hele santekraam eraf te mikken en uit arren moede maar Windows opnieuw erop te zetten ... :(

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik zou toch eerst een andere (oudere desnoods) videodriver proberen.

Hiervoor een windows reinstall doen lijkt me een beetje......
over the top zullen we maar zeggen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Arfman
Opgelost! :D

Ik heb de MS VM erbij geinstalleerd, en Java 5 update 8 eroverheen geknald, en nu werkt het.

Pagina: 1