Alternate 15W12 Performance

Pagina: 1
Acties:

• TheSeb
  • Registratie: April 2006
  • Nu online
Terwijl ik op zoek was naar een vervanging voor m'n overleden laptop, zag ik bij Alternate de Alternate 15W12 Performance. Dit is dus een notebook die door Alternate zelf wordt gebouwd en waar ik verder geen reviews over heb kunnen vinden (1 hit op google, de site zelf).
Normaal zou ik dit soort systemen niet overwegen, maar deze laptop is veel sneller dan andere vergelijkbare laptops die ik heb gezien voor m'n budget van 1300 euro.

Processor: Intel® Core™ Duo T2500 (2,0 GHz)
Geheugen: 1024 MB DDR2
Harddisk: 100 GB
Grafische chip: nVidia GeForce 7600 (256MB)
Display: 15,4" breedbeeld (1280 x 800)
DVD-brander DL (8x DVD, 24x CD)
Geïntegreerde 1,3 MP webcam
6-cell batterij

Linkje naar de site:
http://www.alternate.nl/h...rue&artno=PN4V01&#tecData

Is er iemand die deze laptop al heeft gekocht of enige ervaring heeft met zelfgebouwde laptops van alternate? Zijn er vergelijkbare laptops te vinden voor mijn budget te vinden? Alle informatie is welkom :)

Verwijderd

Das wel een héle zieke laptop : :? Wel jammer van blauwe toetsen...

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2006 01:00 ]

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Die laptop ziet er denk ik niet uit als op het plaatje,

- De laptop op het plaatje is niet breedbeeld
- Er zit nergens een webcam in het scherm verwerkt op het plaatje
- De laptop op het plaatje is een AOpen barebone gebruikt door Fujitsu-Siemens

• TheSeb
  • Nu online
Ik zat zelf ook al te zoeken naar een webcam op dat plaatje op de site en de breedbeeldresolutie op een normaal scherm is inderdaad vreemd. Ik zal dinsdag Alternate eens opbellen voor meer informatie over die laptop...

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-02 16:50

BHQ

Da's idd een Aopen barbone die Informatique ook levert als laptopjes. Neemt niet weg dat het vrij nette dingen zijn ;)

• Sjeepee
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:35
Hij heeft wel 1 minpuntje: 6-cell accu: gaat dus niet heel erg lang mee (gok zon 3 uur oid). Maja, voor 1300 euro... nie slecht lijkt mij... Hij is iig snel ;)

Love Hardware!

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

Sjeepee schreef op maandag 05 juni 2006 @ 09:39:
Hij heeft wel 1 minpuntje: 6-cell accu: gaat dus niet heel erg lang mee (gok zon 3 uur oid). Maja, voor 1300 euro... nie slecht lijkt mij... Hij is iig snel ;)
Tenzij er natuurlijk een langzame harde schijf in zit. Dat zou wel erg zonde zijn.
Voor de rest een prima laptop voor die prijs.

Verwijderd

Volgens Alternate wordt de laptop geleverd zonder besturingsysteem, dit is mede de oorzaak voor de wat lagere prijs .

• TheSeb
  • Nu online
Ik wilde de laptop vandaag bestellen, maar bij alternate hebben ze toch een last-minute verandering doorgevoerd. De GF7600go is eruit gehaald en er zit nu een Intel GMA950 in :X . Dezelfde configuratie als eerst is wel mogelijk, maar is nu 200 euro duurder (Mét de GF7600go, een WSXGA+ 15,4" scherm en een 9-cell accu). Ik ga er morgen zelf maar naar toe om de laptop te bekijken... Dit valt me toch tegen van alternate :(

[ Voor 6% gewijzigd door TheSeb op 08-06-2006 22:43 ]

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Die laptop heeft mijn broertje ook nog naar zitten kijken , maar toch voor ''vertrouwen'' gegaan en voor een ASUS gekozen (hij wilde geen dell , want hij kon weer eens niet w88 8)7 ) . Maar als je er morgen heen gaat wil je dan nog wat extra informatie posten zoals de constructie van het ding (plastic-erig? ) en misschien aan de verkoper vragen of hij weet waar alle onderdelen van daan komen :+ ?

Groet ,

Rush

• TheSeb
  • Nu online
Ik ben gisteren gaan kijken bij Alternate in Ridderkerk om de laptop te bekijken. Ze hadden er zelf géén showmodel van staan of zelfs maar een behuizing ervan om te kijken hoe het eruit ziet. Dit model schijnt zelfs nog nooit verkocht te zijn! Ik kan dus niet méér over deze laptop dan er op de website staat. Ik ga dus denk ik ook maar voor een "vertrouwd" merk laptop.
Pagina: 1