Ik heb recent een externe behuizing voor harde schijven gekocht. Nu blijkt de fan erg veel geluid te produceren. Ik had nog wat casefans liggen maar deze hebben niet de juiste afmeting. De fan die ik wil vervangen is namelijk 80 x 80 x 20 mm en de meeste fans van 80 mm zijn 25 mm diep. Vanwege de ombouw past een fan van 25 mm diep niet.
Nu ben ik op zoek gegaan naar een stille fan van 80 x 80 x 20 mm maar kan deze maar niet vinden in Nederlandse webwinkels. Kan iemand me hier mee helpen?
Ik dacht aan zo'n 3000 rpm en 30 cfm om een redelijke koeling te bewerkstelligen.
De fan die er in zat heeft de volgende aanduidingen:
T&T 8020H12C
Voor zover ik kan nagaan is deze fan van de fabrikant Titan.
Ik heb onder andere op de volgende plekken gezocht:
- site van Zalman
- site van Papst
- site van Freezing....
- site van OC
- site van Alternate
- site van Beat It
- site van Micro Mail
- site www.ikbenstil.nl (was ik nog vergeten)
Graag alleen verwijzen naar een site als je weet dat ze de door mij gezochte fan leveren. Zoals je ziet heb ik al heel wat sites afgezocht.
Nu ben ik op zoek gegaan naar een stille fan van 80 x 80 x 20 mm maar kan deze maar niet vinden in Nederlandse webwinkels. Kan iemand me hier mee helpen?
Ik dacht aan zo'n 3000 rpm en 30 cfm om een redelijke koeling te bewerkstelligen.
De fan die er in zat heeft de volgende aanduidingen:
T&T 8020H12C
Voor zover ik kan nagaan is deze fan van de fabrikant Titan.
Ik heb onder andere op de volgende plekken gezocht:
- site van Zalman
- site van Papst
- site van Freezing....
- site van OC
- site van Alternate
- site van Beat It
- site van Micro Mail
- site www.ikbenstil.nl (was ik nog vergeten)
Graag alleen verwijzen naar een site als je weet dat ze de door mij gezochte fan leveren. Zoals je ziet heb ik al heel wat sites afgezocht.
[ Voor 37% gewijzigd door One_Gandalf op 04-06-2006 10:41 ]