Ik heb sinds kort een NOXON2 wireless audio player, gekocht voor internet-radio en - vooral - om rechtstreeks van mijn volgepompte externe USB-HD te kunnen afspelen. Er hoeft dus geen pc in de buurt te staan of zelfs aan te staan. De NOXON2 is gekoppeld aan mijn hifi-set.
De geluidskwaliteit is trouwens uitstekend. Ik heb er een buizentrapje van Musical Fidelity (de X10v3) tussen hangen om het nog wat op te krikken. Met losse dacs moet ik nog experimenteren. De geluidskwaliteit is trouwens stukken beter dan van de Philips SLA5520, die ik ook hier heb gehad. Ook het schermpje is beter leesbaar. Het besturingssysteem is hetzelfde als van de philips.
Internet-radio werkt perfect, mp3s streamen vanaf een pc in het netwerk: ook top.
Maaaaaaaar, waar ik heb hem vooral voor heb gekocht - het rechtstreeks afspelen van een USB-HD -juist daarbij zitten af en toe plopjes, piepjes, 'spitting-noises' door het geluid heen. Een soort heel korte storing. Zeer irritant
Het is omgeveer om de minuut, maar ook weer niet echt regelmatig om een patroon te herkennen. De geluidjes verschillen ook nogal van elkaar.
Het gebeurt ook als ik een USB-stickje aansluit.
Ik heb geript op 192.
Wat zou dit kunnen zijn?
De geluidskwaliteit is trouwens uitstekend. Ik heb er een buizentrapje van Musical Fidelity (de X10v3) tussen hangen om het nog wat op te krikken. Met losse dacs moet ik nog experimenteren. De geluidskwaliteit is trouwens stukken beter dan van de Philips SLA5520, die ik ook hier heb gehad. Ook het schermpje is beter leesbaar. Het besturingssysteem is hetzelfde als van de philips.
Internet-radio werkt perfect, mp3s streamen vanaf een pc in het netwerk: ook top.
Maaaaaaaar, waar ik heb hem vooral voor heb gekocht - het rechtstreeks afspelen van een USB-HD -juist daarbij zitten af en toe plopjes, piepjes, 'spitting-noises' door het geluid heen. Een soort heel korte storing. Zeer irritant
Het gebeurt ook als ik een USB-stickje aansluit.
Ik heb geript op 192.
Wat zou dit kunnen zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door Heintje op 03-06-2006 23:18 ]
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++