Toon posts:

[XP] Opstartpopup weer gecentreerd krijgen bij Neodownloader

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is dit wel een hele domme vraag maar hoe krijg ik een pop-up venster dat wordt geopend bij het opstarten van het programma Neodownloader weer gecentreerd? Iedere keer als ik de trial versie van het programma opstart krijg ik normaal een pop-up venster met de vraag of ik de hele versie wil kopen. Nadat ik op continue heb geklikt kom ik terecht in de trial versie. Ik vind dit een fijn programmaatje en heb genoeg aan de trialversie.

Het probleem: Doordat ik het venster waarin het programma geopend was heb afgesloten terwijl dit helemaal onder aan mijn bureaublad stond, kan ik nu bij het opstarten de pop-up niet meer op continue klikken.. Ik heb het programma zelfs al overnieuw geïnstalleerd maar de pop-up met de “toegangsvraag” blijft zo laag op mijn bureaublad verschijnen dat ik er met geen mogelijkheid op kan klikken. Een zeer dom probleempje dus maar ik zou toch graag weten hoe ik het verhelpen kan.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is meer een vraag voor WOS; dit probleem ligt namelijk bij je OS en niet de software. Geeft de popup in kwestie een eigen entry in je startbalk? Als je daar namelijk rechts op klikt (of op de titelbalk) kun je aangeven dat je het window wil verplaatsen :)

CSA > WOS

[ Voor 3% gewijzigd door Spider.007 op 04-06-2006 16:52 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate