Toon posts:

Internet problemen (zowel draadloos als met netwerkkabel)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wederom hallo ervaren tweakers. Vanwege groot succes van de vorige post melk ik het concept uit en probeer het met een nieuwe variatie. Als je wilt helpen, bereid je dan voor op een verhaal.

ISP: Speedlinq all-in op het BabyXL netwerk
Modem: Wireless Zyxel prestige 2602 HW 62
Nvidia network en marvell yukon ethernet controllers

Als ik dus bij CSS de serverlijst tevoorschijn haal verbeekt de internetverbinding, alhoewel als ik op msn zit ik nog seteeds onlijne ben en kan chatten opent internet explorer zich niet en kan dus geen servers joinen/refreshen etc. Lukt het me ooit wel een server binnen te gaan dan heb ik geen internet zodra ik eruit ben. Dit probleem heb ik af ten toe ik via websites zoals gamershell als ik n download wil starten.
ik heb:
Geen firewall (ook de interne op de router uitgeschakeld
Momenteel zit ik weer op een netwerkkabel verbinding met Nvidia
Geen spyware
Ik heb de helpdesk gebeld, mevrouw controleerde mijn modem, de verbinding kwam goed door dus de fout ligt niet bij hun dus daar houd het dan eigenlijk op, voor maar 70 cent per minuut met altijd een leuke wachttijd voordat je geholpen word :-)

P.S. mn ping naar de UK zuigt, zon 80-100 ms terwijl het in nederland wel laag ligt. Heb ik de verkeerde ISP gekozen? :O

Als verdere informatie gewenst is verstrek ik het graag, bij voorbaat dank

Verwijderd

Topicstarter
Degene die het probleem oplost krijgt van mij een originele Act of War - Direct action cadeau, vind er niet zoveel aan ;)

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Ben je in de positie dat je een ander modem kunt proberen?

Ik heb geen ervaring met Speedlinq, dus daar kan ik niet veel over zeggen.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heb ik geen ander modem tot mijn beschikking