Wederom hallo ervaren tweakers. Vanwege groot succes van de vorige post melk ik het concept uit en probeer het met een nieuwe variatie. Als je wilt helpen, bereid je dan voor op een verhaal.
ISP: Speedlinq all-in op het BabyXL netwerk
Modem: Wireless Zyxel prestige 2602 HW 62
Nvidia network en marvell yukon ethernet controllers
Als ik dus bij CSS de serverlijst tevoorschijn haal verbeekt de internetverbinding, alhoewel als ik op msn zit ik nog seteeds onlijne ben en kan chatten opent internet explorer zich niet en kan dus geen servers joinen/refreshen etc. Lukt het me ooit wel een server binnen te gaan dan heb ik geen internet zodra ik eruit ben. Dit probleem heb ik af ten toe ik via websites zoals gamershell als ik n download wil starten.
ik heb:
Geen firewall (ook de interne op de router uitgeschakeld
Momenteel zit ik weer op een netwerkkabel verbinding met Nvidia
Geen spyware
Ik heb de helpdesk gebeld, mevrouw controleerde mijn modem, de verbinding kwam goed door dus de fout ligt niet bij hun dus daar houd het dan eigenlijk op, voor maar 70 cent per minuut met altijd een leuke wachttijd voordat je geholpen word :-)
P.S. mn ping naar de UK zuigt, zon 80-100 ms terwijl het in nederland wel laag ligt. Heb ik de verkeerde ISP gekozen?
Als verdere informatie gewenst is verstrek ik het graag, bij voorbaat dank
ISP: Speedlinq all-in op het BabyXL netwerk
Modem: Wireless Zyxel prestige 2602 HW 62
Nvidia network en marvell yukon ethernet controllers
Als ik dus bij CSS de serverlijst tevoorschijn haal verbeekt de internetverbinding, alhoewel als ik op msn zit ik nog seteeds onlijne ben en kan chatten opent internet explorer zich niet en kan dus geen servers joinen/refreshen etc. Lukt het me ooit wel een server binnen te gaan dan heb ik geen internet zodra ik eruit ben. Dit probleem heb ik af ten toe ik via websites zoals gamershell als ik n download wil starten.
ik heb:
Geen firewall (ook de interne op de router uitgeschakeld
Momenteel zit ik weer op een netwerkkabel verbinding met Nvidia
Geen spyware
Ik heb de helpdesk gebeld, mevrouw controleerde mijn modem, de verbinding kwam goed door dus de fout ligt niet bij hun dus daar houd het dan eigenlijk op, voor maar 70 cent per minuut met altijd een leuke wachttijd voordat je geholpen word :-)
P.S. mn ping naar de UK zuigt, zon 80-100 ms terwijl het in nederland wel laag ligt. Heb ik de verkeerde ISP gekozen?
Als verdere informatie gewenst is verstrek ik het graag, bij voorbaat dank