Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[MSN] Ongewenste beveiliging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Sinds een tijdje (na een update van Windows XP waarschijnlijk), heb ik het volgende probleem:
Als ik via MSN een bestand binnenkrijg (via bestandsoverdracht), waarna de overdracht voltooid is en ik het bestand wil openen (in onderstaand voorbeeld een .mp3) krijg ik de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://img334.imageshack.us/img334/2959/fm0131abe534d628da3abb7592e018.jpg

Er staat vervolgens, als ik op de link klik, dat ik naar de locatie van het bestand moet navigeren om de blokkade op te heffen. Maar ik kan het bestand niet eens terugvinden!

Kan ik op één of andere manier de ontvangen bestanden terugvinden, en de toekomstige blokkades van Windows opheffen als ik een bestand via MSN binnenkrijg?
Ik heb zelf al geprobeerd met Windows Firewall MSN meer machtigingen te laten krijgen, maar dit lukt niet.

Alvast heel erg bedankt!!

Verwijderd

Wat ik altijd voor de zekerheid doe is: Ik ga naar de map "mijn ontvangen bestanden" en open van daaruit de bestanden.. Sinds ik een paar keer bestanden ben kwijtgeraakt door in het scherm te klikken, doe ik het dus met een omweg.. Works fine for me.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2006 19:24 ]

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Deze bestanden zijn volgens microsoft zelf niet weg, maar vergrendeld ...

Ik vraag me ook af of dit uit te schakelen valt. Immo enorm vervelend ...

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 09:27

markvt

Peppi Cola

in je mijn documenten "mijn ontvangen bestanden" of "my recieved files"

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
Halil Yüksel schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:21:
Wat ik altijd voor de zekerheid doe is: Ik ga naar de map "mijn ontvangen bestanden" en open van daaruit de bestanden.. Sinds ik een paar keer bestanden ben kwijtgeraakt door in het scherm te klikken, doe ik het dus met een omweg.. Works fine for me.
Oke, zal ik dat voortaan doen...
Maar toch ben ik benieuwd of het simpeler kan: die blokkade opheffen!
En de reeds ontvangen bestanden ergens vandaan toveren (want ze staan niet in Mijn Ontvangen Bestanden)..

• bartgabriels
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-03-2022
Het vervelende hieraan is (bij mij toch)- ik heb een reflex om gewoon direct op die link te klikken.

Spijtig dat de boodschap niet in het Engels is, dan zou er alvast iets meer gegoogled kunnen worden.
Iemand die de booschap in het Engels heeft ??

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-10 21:42

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Dit is gewoon een beveiliging die in MSN zit sinds enkele versies. Je mag geen mp3's en files met bepaalde andere extensies naar elkaar sturen. Als je je mp3 renamed naar een .txt-file, werkt het wel gewoon. Als je de file dan verstuurd hebt, kan je 'm weer renamen naar .mp3 en dan kan je 'm afspelen.

Je kan ook MSN Plus installeren. Die verhelpt dat probleem als het goed is ook.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:25:
[...]

Oke, zal ik dat voortaan doen...
Maar toch ben ik benieuwd of het simpeler kan: die blokkade opheffen!
En de reeds ontvangen bestanden ergens vandaan toveren (want ze staan niet in Mijn Ontvangen Bestanden)..
Dat van die blokkade opheffen weet ik niet of dat mogelijk is, maar t is in ieder geval beter dan dat je in t begin van MSN 7 helemaal geen mp3's en andere bestanden kon ontvangen..

En ja, ik heb die bestanden ook nooit teruggevonden.. Dus denk dat ze verwijderd zijn door msn zelf.
Paddixx schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 19:28:
Dit is gewoon een beveiliging die in MSN zit sinds enkele versies. Je mag geen mp3's en files met bepaalde andere extensies naar elkaar sturen. Als je je mp3 renamed naar een .txt-file, werkt het wel gewoon. Als je de file dan verstuurd hebt, kan je 'm weer renamen naar .mp3 en dan kan je 'm afspelen.

Je kan ook MSN Plus installeren. Die verhelpt dat probleem als het goed is ook.
MSN Plus doet niets meer dat tegen de policy van MSN is.. Zelfs banners enz halen ze niet meer weg.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2006 19:29 ]

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik haat die extra beveiliging echt hard. Stuurt iemand mij een muziekje, naja versturen klaar -> ik klik op bestand openen in msn oid. Krijg ik die melding, word het bestand verwijderd. Kan ik weer opnieuw beginnen met versturen. :|

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Behalve vertellen dat jij het ook hebt,
Iemand een oplossing?

Verwijderd

extra => opties => bestandsoverdracht

kan je dat niet uitvinken?

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:15
Hehehehe als je dat berichtje ziet is ie nog niet weg! Op het moment dat je op het linkje klikt en je die melding krijgt kan je altijd nog naar mijn ontvangen bestanden directory gaan en het bestandje draaien, kopieren.. Pas als je op OK drukt wordt ie verwijdert :)

Verwijderd

ik word zo moe van dit soort beveiligingen, laat mij toch lekker zelf bepalen of ik virus krijg of niet, heb ik de computer niet voor nodig :/ 8)7 |:( ;(

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kan je het bestand niet gewoon ff zippen of rarren ?

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-11 16:30
Eerst kopietje en dan openen, dat is de meest normale workaround. Anders gewoon oudere msn gebruiken (7.5) :)

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

• Tuinstoel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 16:36
http://www.a-patch.tk kan dit verhelpen...
Pagina: 1