WMP 11 bèta Windows XP HE

Pagina: 1
Acties:

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-02 23:54

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Tweakers,

Een vraag:

Heeft een van jullie, nadat hij WMP 11 b geinstalleerd heeft ook last van het feit dat WMP 11b de muziek bestanden wel herkend, maar ze bij sommige albums niet onder een en dezelfde hoes kan planten? Neem bijvoorbeeld het album van Green Day, de ene helft van de nummers zet hij onder de ene cover (met de goede front overigens) en de andere onder een andere cover (zonder front?) (p.s. WMP 11b heeft bij mij de mogelijkheid info van het net te halen).

Iemand al enige ervaring met het oplossen van dit irritante probleempje?

p.s. Ik heb inmiddels er al vor gezorgd dat alle nummers van een en dezelfde artiest, ook daadwerkelijk exact de zelfde uitgebreide samenvatting hebben (op de titel na dan :+ )

Thanks

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-02 07:33
Ik gebruik foobar2000, maar waarschijnlijk is het niet voor niets een bèta versie.

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
en dat is? :P

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Tgaat er hier btw niet om de geluidskwaliteit, maar om het feit dat verschillende bestanden, van een eenzelfde cd van elkaar verschillen :(

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
ho orry :( moet zijn :9

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

WMP 11 draait hier wel, maar ik hou niet van al die plaatjes/hoesjes in mijn mappen.
Resultaat is dat ik daar dus geen gebruik van maak. Ik heb gemerkt dat de library (na lng inladen) niet eens al mijn albums herkent. Daarnaast vindt ik de sorteerfunctie in WMP11 minder dan in Winamp.
Ik weet niet waar je albums vandaan komen, maar mogelijkerwijs zitten er kleine foutjes of verschillen in je tags ;)
En in de ID3 tag van je MP3 heb je ook de mogelijkheid om albumcover informatie op te nemen, dan heb je de juiste informatie, offline.

edit:
als je vaker na elkaar post, of een post wil verbeteren, gebruik dan de edit functie

[ Voor 10% gewijzigd door Jester-NL op 03-06-2006 17:32 ]

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-10-2025
Ja, ik heb precies hetzelfde. Kan er ook geen regelmaat in vinden wat de regels ervoor zouden zijn. De ID3 tags zijn volledig identiek, maar toch ziet ie het als twee albums met dezelfde naam, ondanks dat ze in 1 folder staan :S

XP PRO trouwens, dus die Home editie van je windows maakt niet uit. het gaat puur om WMP11.

@Jester, volgens mij is dat het probleem niet, Ga eens in WMP11 naar Library -> albums. En kijk dan of hij sommige albums 2x in de lijst zet. Dan staan er een paar nummers onder de een en een paar onder de ander.

@renskoenraad: om welk greenday album en met welke verdeling gaat het? misschien kunnen we een consistentie ontdekken :) Bij mij doet ie het zowel bij Nimrod, Dookie als American Idiot fout. Warning gaat wel goed. Bij Nimrod en Dookie laat ie bij alle 2 de instanties trouwens wel de cover zien!

[ Voor 50% gewijzigd door .Johnny op 03-06-2006 17:39 ]

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Zou je met een programmaatje dan die id3-tag kunnen veranderen zodat ze wél hetzelfde worden en door wmp 11b herkend kunnen worden Jester.nl?

En het is idd bijzonder irritant, ben van plan om het weer te downgraden naar wmp10 8)

• .Johnny
Ik heb het bij exact gelijke ID3 tags dus ook (zie hiervoor). Ik heb de CD's eigenhandig gerippt (EAC) en daarna geID3-ed met "the godfather"
(natuurlijk niet illegaal gedownload O-) )

[ Voor 19% gewijzigd door .Johnny op 03-06-2006 17:37 ]

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Probeer tag&rename (even googlen voor een trial ;))
Of een van de Musicbrainz programma's. Gratis.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• .Johnny
Neem dan the godfather http://users.otenet.gr/~jtcliper/tgf/. Gratis.

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Nah, ik heb de hoop al opgegeven, heb net mn WMP11b naar WMP 10 gedowngraded. Laat t me plz ff weten, mocht het je gelukt zijn (tziet er natuurlijk wel een stuk gelikter uit dan WMP 10 :9

Thanks anyway voor de hulp _/-\O_
Pagina: 1