[mov bewerken] mov->avi->knippen->fades

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01 21:31
Heren, dames,

Ik wil een Quicktime mov'je knippen, fadeinnetje en fadeoutje toevoegen en als divx comprimeren.

Ik heb al verschillende tools geprobeerd. Bij de een kreeg ik geen geluid (drdivx) en alle andere hadden stomme 'nag' tags, beperkingen in de lengte (max 5 min) of werkten gewoon niet.

Het gaat om dit .movje en is een uitzending van een lokale zender in Tilburg.

Ik speel zelf in OneInchMen en het gaat me dus om het stuk van Emergenza in de 013.

Kan iemand mij vooruit helpen met de tools/progs/tips? (liefst niet al te illegaal)

Ik heb zowel Linux als Windows tot mijn beschikking...

Cheers!

Harold.

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:26

Freelance

(..)

Virtual Dub Mod om te knippen/plakken/comprimeren en faden moet al kunnen met windows movie maker

verder:

google

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01 21:31
"The file D:\WNTV-06_E21.mov is not a supported file type, and it cannot be imported into Windows Movie Maker."

oftewel: welke tool is in staat om dit movje om te zetten (liefst lossless nartuurlijk) naar een formaat wat ik wel kan bewerken?

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:26

Freelance

(..)

haling schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:52:
"The file D:\WNTV-06_E21.mov is not a supported file type, and it cannot be imported into Windows Movie Maker."

oftewel: welke tool is in staat om dit movje om te zetten (liefst lossless nartuurlijk) naar een formaat wat ik wel kan bewerken?
google

maar dit had je ook wel zelf kunnen bedenken niet? :)

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Succes met zoeken :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.