Toon posts:

[XP] Goed IP-adres, kan wel pingen, maar geen verbinding IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Een kennis van mij heeft sinds twee dagen een probleem met de internetverbinding. Er kan geen verbinding worden gemaakt met internet via IE en Outlook.

De LAN-verbinding is ingeschakeld, heeft een goed IP van de router gekregen, ik kan ook pingen naar www.google.nl en andere sites, maar hij kan niet internetten. Dit is plotseling gekomen. Er zijn geen wijzigingen gemaakt bij de TCP/IP instellingen, IP wordt gegeven door de DHCP.

Wat ik al gedaan heb is het resetten van de router, omdat ik dacht dat deze 'hing'. Ik kan namelijk ook niet bij mijn router komen. In IE staat ook alles goed, Offline werken is uitgeschakeld.

Wie heeft er een oplossing voor dit probleem of kent dit probleem ook? Ik heb al verschillende topics gelezen, maar geen één topic geeft antwoord op mijn vraag! :?

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
je weet zeker dat je proxy uitgeschakeld is?
dit klinkt imho als een ingeschakelde proxy server namelijk

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Winsockfix draaien... Als het goed is moet het dan weer werken

Verwijderd

Topicstarter
mschol schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:11:
je weet zeker dat je proxy uitgeschakeld is?
dit klinkt imho als een ingeschakelde proxy server namelijk
Ik weet zeker dat de proxy uitgeschakeld is. Heb ik nog gecontroleerd ja.
Mishmash schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 17:11:
Winsockfix draaien... Als het goed is moet het dan weer werken
Winsockfix ben ik vaker tegengekomen terwijl ik op zoek was naar een oplossing. Winsockfix cleant toch je registers, en zet alles weer op default?

ps. Bedankt voor jullie snelle reacties.

• ZeroKay
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:11
Mishmash heeft een punt. Draai gewoon winsockfix. Kan geen kwaad en lost het probleem waarschijnlijk op.

Verwijderd

Topicstarter
Mishmash heeft zeker een punt. Ik heb Winsockfix gedraaid en heel het probleem is opgelost.
Bedankt voor jullie reacties.... _/-\o_
Pagina: 1