Hallo ik heb zins deze week een nieuwe router de Linksys WRT55AG
Nu heb ik een groot probleem
Ik heb een aantal serve's die ik soms moet gebruiken.
waar onder een
webserve
ftpserve
streamserve
Ik heb in mij setup van me router de poorten opgezet in
Applications & Gaming
Port Range Forwarding
Naam.........Start ~ End Port................Protocol...............To IP Address..........Enabled
http................80 - 80............................TCP....................192.168.1.100..............x
stream........6001 - 6002.........................TCP................... 192.168.1.100..............x
ftp..................21 - 21............................TCP....................192.168.1.100..............x
zo heb ik het ingesteld , en zet 1 van de serve aan en ik zie niks krijg niks.
webserve aan zet en wil kijken naar me website zie ik niet , ik kan het alleen binnen me router zien.
als mijn ip adress in voer , krijg inlog schermpje tezien , waar me ik in me router kan.
ik vin die allemaal heel erg vaag.
met me ouwe router stelde ik het ook zo in en deet alles het meteen.
kunnen jullie mij helpen
alvast heel erg bedankt
Groetjes iwan
Nu heb ik een groot probleem
Ik heb een aantal serve's die ik soms moet gebruiken.
waar onder een
webserve
ftpserve
streamserve
Ik heb in mij setup van me router de poorten opgezet in
Applications & Gaming
Port Range Forwarding
Naam.........Start ~ End Port................Protocol...............To IP Address..........Enabled
http................80 - 80............................TCP....................192.168.1.100..............x
stream........6001 - 6002.........................TCP................... 192.168.1.100..............x
ftp..................21 - 21............................TCP....................192.168.1.100..............x
zo heb ik het ingesteld , en zet 1 van de serve aan en ik zie niks krijg niks.
webserve aan zet en wil kijken naar me website zie ik niet , ik kan het alleen binnen me router zien.
als mijn ip adress in voer , krijg inlog schermpje tezien , waar me ik in me router kan.
ik vin die allemaal heel erg vaag.
met me ouwe router stelde ik het ook zo in en deet alles het meteen.
kunnen jullie mij helpen
alvast heel erg bedankt
Groetjes iwan