Ik ben in het bezit van een Acer Aspire 3623 laptop met daarin een Intel 910GML chipset en een Celeron M 370 (1.5GHz) processor. Opzich een prima processor, alleen het nadeel is dat de Celeron M's nogal warm worden i.v.m. de Pentium M's. Zo wordt de Celeron bij mij zo rond de 50 graden bij office-werkzaamheden en een andere laptop met een Pentium M 1.4 maar een graad of 30..
De Intel 910GML-chipset ondersteunt max. een FSB 100MHz en wat speurwerk op de site van BalusC leerde mij dat zowel de Pentium M 'banias' als de 'dothan' een FSB van 100MHz hebben.. Volgens mij heeft de 'banias' 1MB cache en de 'dothan' 2MB. Kan ik deze processoren er zonder problemen in plaatsen en welke 'core' heeft dan de voorkeur?
De Intel 910GML-chipset ondersteunt max. een FSB 100MHz en wat speurwerk op de site van BalusC leerde mij dat zowel de Pentium M 'banias' als de 'dothan' een FSB van 100MHz hebben.. Volgens mij heeft de 'banias' 1MB cache en de 'dothan' 2MB. Kan ik deze processoren er zonder problemen in plaatsen en welke 'core' heeft dan de voorkeur?