Ghost en USB Hdd werkt niet ....

Pagina: 1
Acties:

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:07

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Ik ben hier bezig met een nieuwe pc; intel pentium d 3ghz op een Asus P5ND2-SLI . Nu hebben we norton ghost erbij gekocht en een van de 2 identieke hdd's aangesloten via usb2.0. Dat werkt in windows allemaal goed. Nu als je bij ghost kiest voor clone, krijg je vrij snel al een melding dat je misschien wat in moet stellen en hier zie ik ook staan dat het om een Cypress semiconductor chip gaat. Nu als je gewoon verder gaat start Ghost 2003 opnieuw op en dan krijg je uiteindelijk de melding : Can't find drive with specified disk identification. You may need to load additional drivers. . Maar alles wat op de supportsite staat van symantec werkt niet. Ik heb zelf t idee dat ik gewoon een andere usb controller moet laden die wel overweg kan met deze cypress controller.. Maar ik zou niet weten hoe.

-= Very annoying forum person =-

Verwijderd

Toeval bestaat niet zeggen ze. Ik heb net in de rubriek oplagmedia en HDD dezelfde vraag gesteld.
Heb me helemaal suf gesurfd en gegoogled en veel gevonden als je > usb driver dos < als zoekterm gebruikt. Deze info gaat mijn kunnen echter te boven en ben eveneens op zoek naar een passende oplossing. Als ik een oplossing kan bemachtigen dan zal ik die uiteraard door zetten, als jij eerder een oplossing vindt dan houdt ik me aanbevolen.

Zelf heb ik het idee dat je een bootdisk of cd moet hebben die seq dos boot met alle ondersteuning die je nodig hebt (mouse, usb, cdrom, enz) en dan via een diskette Ghost.exe start. Ik weet niet of dit de manier is, tis maar een idee.

Groeten
Beway62