mediabestand-iconen nier aanpassen aan WMP 10

Pagina: 1
Acties:

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-02 23:54

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Tweakers,

Ik had even een vraag. Wanneer ik WMP 10 heb geinstalleerd horen mijn media bestanden volgens mij een andere pictogram te krijgen dan wanneer WMP 9 actief is. Het vreemde is dat dit na de installatie van WMP 10 niet gebeurd is, dus ik zit nog steeds met de oude pictogrammen :?. Weet iemand een oplossing om dit alsnog aangepast te krijgen? (OOk na installatie van WMP 11 bèta lukt mij dit nog steeds niet).

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij kan je dat zo aanpassen:
Open een map -> extra -> mapopties -> bestandstypen -> geavanceerd -> icon selecteren :)

Succes.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Nope, dat werkt niet. Nog steeds worden mijn mp3-tjes bijvoorbeeld, die in de map Mijn Muziek staan, nog steeds weergegeven onder het oude WMP 9 - pictogram, en niet die van WMP 10. Het lijkt dus wel ofdat de installatie niet helemaal is goed gegaan ofso :?

But thanks voor je reactie anyway (hoop op een oplossing, mocht je die weten _/-\o_

• Outerspace

Outerspace

Je kan ook met Tweak UI je icon 'rebuilden'. Download dat eens (is gratis) van de Microsoft site en probeer het eens uit :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Geldt dat dan voor alle iconen van mediabestanden? Of voor alleen degen die je aanpast?

Thanks lad

• Outerspace

Outerspace

Dat zou ik niet weten, ik dacht zelf dat het om alle bestanden ging. Dat is een kwestie van uitproberen natuurlijk :)

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Found it! Je moet idd Tweak UI downloaden van deze site:

http://www.microsoft.com/...owertoys/xppowertoys.mspx

-> Proggie installeren -> starten -> repair -> rebuild icons.

That's it. Heel erg gemakkelijk blijkt :)

Thanks Outerspace

• Outerspace

Outerspace

Geen probleem :) (programma is trouwens ook heel makkelijk voor het tweaken van je OS :))

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Topicstarter
Heb ik idd gezien jah. gaat ik maar es rustig voor zitten, en het uitvogelen, misschien rolt er nog iets leuks uit :+ ghehe
Pagina: 1