Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[6600] GPRS verbinding verbreekt automatisch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik gebruik in België mijn nokia 6600 om ermee te internetten via IMODE van BASE (KPN)

nu heb ik hiervoor een toeganspunt moeten creëren en dat is goed gelukt (ik heb hiervoor de "geheime" instellingen van imode geconfigureerd)

ik gebruik Opera versie 8.60 om te internetten (imode)

nu dat lukt goed, maar ik heb slechts één probleem: als ik een tijdje opera op de achtergrond aan laat staan, dus eigenlijk een tijdje niet internet (GPRS), dan verandert de G in het linkerbovenscherm van mijn gsm in een doorstreepte G en als ik dan opera probeer te gebruiken lukt het niet.
Als ik dan naar Connectiviteit - verbindinsbeheer ga dan staat bij het toegangspunt dat de status passief is; het enige dat ik kan doen is de verbinding verbreken (en dan moet ik mijn gsm opnieuw opstarten om terug te kunnen gprs'en)

Bij Instellingen - GPRS verbinding staat het onder "automatisch bij signaal" ingesteld en onder Toegangspunt staat de naam van het toegangspunt dat ik gebruik om te imode'en

wat kan ik doen om de G permanent aan te laten staan?

bedankt voor de hulp!
barbara