Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.
Verwijderd
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wi-Fi
Als je dan kunt aangeven welke router + laptop je hebt. Als je geen draadloze router hebt, dan zul je er toch een moeten aanschaffen.michealmcdermot schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:34:
Dat is het hem nu juist.
Ik wil geen nieuwe router aanschaffen, maar deze huidige router behouden en alleen voor de laptop een draadloze verbinding aanleggen.
[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2006 13:35 ]
Ik wil geen nieuwe router aanschaffen, maar deze huidige kabelrouter behouden en alleen voor de laptop een draadloze verbinding aanleggen.
Listen, here's the thing. If you can't spot the sucker in the first half hour at the table, then you ARE the sucker.
Onzin, voor de draadloze router tijd, waren er gewoon Accesspoints....Als je dan kunt aangeven welke router + laptop je hebt. Als je geen draadloze router hebt, dan zul je er toch een moeten aanschaffen.
[ Voor 63% gewijzigd door Caveman op 03-06-2006 13:40 ]
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Yep, je moet nog wel een draadloos netwerk kaartje in je laptop stoppen... Ik heb hier hetzelfde, ik wil graag mijn gewone pc direct aan de router hebben (heb een goeie router, en zag er niet het nut van in om een andere draadloze te kopen) , en heb de laptop via een AP aan de router hangen.michealmcdermot schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:42:
Dus zo'n acces point verbindt, draadloos, mijn kabelrouter met mijn laptop?
Kijk maar eens bv. hiernaar http://www.conceptronic.n...&Prod_ID=954&Prod=C54APM# Ik geef deze slechts als voorbeeld hoor er zijn nog vele andere merken die goede AP's hebben
[ Voor 51% gewijzigd door Caveman op 03-06-2006 13:50 ]
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Wat je ook vaak ook nog kunt doen is van een draadloze router een accesspoint maken dit is vaak makkelijker omdat de draadloze routers beter verkrijgbaar zijn. Zo heb ik hier een draadloze router als accesspoint en een los accesspoint van Linksys.
[ Voor 30% gewijzigd door 5mebibyte op 03-06-2006 13:49 ]
verdwaalde ict'er op elektro!