Toon posts:

Belkin draadloze router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een draadloze router van belkin, f5d7230 nu heb ik daar problemen mee.. als ik die een tijd gebruik (lees 4 uur ofzo) dan wil die nog wel eens uitvallen, dan moet ik even de stroom eraf halen en er weer op doen en dan is het goed.. ik denk dat het aan de firmware ligt? maar ik kan nergens nieuwe firmware vinden.. de site van belkin doet het niet :S.

misschien ook handig om te weten: ik heb nu een draadloze router in het netwerk hangen en een normale router (incl adsl modem) ik heb de 2 routers aan alkaar gehangen door de netwerk poorten met eklaar te verbinden...

ik hoop dat jullie er raad mee weten..

Verwijderd

Topicstarter
kickk

Verwijderd

heb je mischien op beide apparaten een DHCP server toevallig draaien, kan nog wel eens wel leuke perrikelen maken :+ ?

ps: leuke gebr. naam heb je! heb je die auto ;) ?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 19:14:
heb je mischien op beide apparaten een DHCP server toevallig draaien, kan nog wel eens wel leuke perrikelen maken :+ ?

ps: leuke gebr. naam heb je! heb je die auto ;) ?
ja dat klopt ik heb op beide dhcp server aan staan, welke moet ik dan uitzetten ??

nee heb die auto helaas zelf niet :p ik heb er wel in gereden, als 17 jarig jochie, auto is van een vriend

Verwijderd

Topicstarter
nu heb ik de dhcp server uitgezet, maar nu wil het nog steeds wel eens voorkomen dat hij zegt kan niet verbinden of dat de router vast loopt of dat hij de router niet eens vind, ook niet als ik er 20 cm vandaan zit.. wat te doen ?

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-04 17:58
deze router had ik ook, ik had er alsmaar problemen mee, ik heb hem daarom meteen maar weer weggedaan. Ik zou hier niet zoveel tijd aan besteden om te kijken wat het is, die tijd verdoe je alleen maar. Ik zou hem terugbrengen en een andere kopen als ik jou was (heb ik ook gedaan, alles is nu goed) Dit is echt een brakke !@% router.

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-03 16:39

Elektronicanet

Leds do it!

Beetje late reactie, maar wel nuttig imho. We zijn nu aan de tweede Belkin F5D7230-4 toe (FCC ID: K7SF5D7230A). Zelfde probleem gehad, en nu weer (maar na 30 sec. werkt het spontaan weer).

Mochten de problemen erger worden, ga ik mijn geld terugvragen en koop ik een Asus of Linksys.

Nederlander in België

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-04 17:58
Koop direct nu een Linksys /Asus , bespaart je kostbare tijd :)

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-03 16:39

Elektronicanet

Leds do it!

mcandor schreef op maandag 03 juli 2006 @ 21:15:
Koop direct nu een Linksys /Asus , bespaart je kostbare tijd :)
Wil wel eerst geld terug. Vraag me af, in hoeverre dat een probleem wordt. Volgens mij sturen ze me straks doodleuk een derde toe :O

Nederlander in België

Pagina: 1