Speedtouch 546 Disconnects

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153331

Topicstarter
Ik heb nu al bijna een half jaar een Speedtouch 546 en deze werkte altijd helemaal goed. Op een gegeven moment ging hij telkens disconnects geven. Dus ik dacht de modem is kapot, ik terug gebracht en kreeg te horen dat er niks mis mee zou moeten zijn na controleren van hen.

Ik weer aansluiten en dan kan ik een uur goed spelen en de andere keer een disconnect om de 5 min of 30 minuten.

Product Name: SpeedTouch 5x6
Software Release: 6.1.0.5
Software Variant: AA
Boot Loader Version: 1.0.18
Product Code: 35837520
Board Name: BANT-J

Ik heb daarom destijds deze nieuwste firmware versie erop gegooid, geen verschil.
Ik heb opermode naar adsl2_plus gezet en de gewone adsl, geen verschil.
Ik heb geen telefoon erop aangesloten, dus puur voor adsl.

Het rare is dat ik het met mijn oude speedtouch home modem niet heb en het dus aan een instelling zou moeten liggen ofzo?

Ik heb hem direct op het isra aangesloten ook, geen verschil.

Heeft iemand hier ervaring mee?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 153331 op 03-06-2006 11:48 ]

• Av4tar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-03-2013
Anoniem: 153331 schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 11:45:
Ik heb nu al bijna een half jaar een Speedtouch 546 en deze werkte altijd helemaal goed. Op een gegeven moment ging hij telkens disconnects geven. Dus ik dacht de modem is kapot, ik terug gebracht en kreeg te horen dat er niks mis mee zou moeten zijn na controleren van hen.

Ik weer aansluiten en dan kan ik een uur goed spelen en de andere keer een disconnect om de 5 min of 30 minuten.

Product Name: SpeedTouch 5x6
Software Release: 6.1.0.5
Software Variant: AA
Boot Loader Version: 1.0.18
Product Code: 35837520
Board Name: BANT-J

Ik heb daarom destijds deze nieuwste firmware versie erop gegooid, geen verschil.
Ik heb opermode naar adsl2_plus gezet en de gewone adsl, geen verschil.
Ik heb geen telefoon erop aangesloten, dus puur voor adsl.

Het rare is dat ik het met mijn oude speedtouch home modem niet heb en het dus aan een instelling zou moeten liggen ofzo?

Ik heb hem direct op het isra aangesloten ook, geen verschil.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb hetzelfde prob.
het ligt zoals ik hoor als ik rond vraag aan de firmware. ( ik gebruik dezelfde )
Software Release: 5.4.0.14 --> persoon had daar naar gedowngrade en heeft geen probs meer.

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:05

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

gewoon je provider bellen als je ook rechtstreeks op is/ra disconnects hebt. Line signaal is dan niet goed, en dat kan je provider oplossen.