verbinding valt weg!!!

Pagina: 1
Acties:

• SpardaSpeed
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-01 14:32
Hoi,

Als ik MSN of Azureus open dan wordt ik helemaal van internet afgegooid.
ik heb @home en een router en als ik er afgegooid word dan kan ik ook niets meer op die andere pc.
het duurt gelukkig maar 20 sec en dan ben ik weer online maar zodra ik dat progje weer start valt de verbinding weer weg.

hoe kan dat??

RuudBoi

Verwijderd

Zet eens onnodige opties in je router uit. Sommige routers worden er instabiel van.

Scan je pc eens op spyware. En installeer een firewall. Hiermee kun je ook het verkeer eens in de gaten houden.

• SpardaSpeed
Ik heb zeker geen spyware op mijn pc, en ik heb Mc Afee er opstaan.
En in de router heb ik niets anders ingesteld als een paar poorten open gezet voor TeamSpeak Server.
En ik vind het raar dat dan meteen alle 2 de pc's van internet afgegooid worden. :|

RuudBoi

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde, en ook internet via @home...Je kunt de klantenserice wel proberen te bellen maar laatst namen die ook al niet meer op. Ik denk dat het aan @home ligt.

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zet de firewall van de router eens uit. Het is wel handig als je zegt wat voor router het is..!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

SpardaSpeed schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 00:33:
Hoi,

Als ik MSN of Azureus open dan wordt ik helemaal van internet afgegooid.
ik heb @home en een router en als ik er afgegooid word dan kan ik ook niets meer op die andere pc.
het duurt gelukkig maar 20 sec en dan ben ik weer online maar zodra ik dat progje weer start valt de verbinding weer weg.

hoe kan dat??
wat voor een router? misschien handig de firmware eens te updaten?

• SpardaSpeed
ik heb een Sitecom DC-202

RuudBoi

Verwijderd

zowel Azureus als MSN maken gebruik van UPnP... toeval? Kijk eens of die aan staat in de router (als dat zichtbaar is bij zo'n eenvoudige router)..
De tip om de firmware te upgraden is al gegeven. Wat die ie rechtstreeks met de PC aan het net? Ook uitval vd verbinding?
Pagina: 1