Gewonnen Home Cinema Set

Pagina: 1
Acties:

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-02 21:12

Don Quijote

El Magnifico

Topicstarter
-edit

[ Voor 99% gewijzigd door Don Quijote op 26-04-2017 00:18 ]

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11-2025

dusty

Celebrate Life!

Zoals je al zei, google is je vriend:
Linn Classik Movie
CLASSIK Movie is available in a choice of finishes including standard black and white, and Silver and Graphite to complement Linn’s KOMPONENT loudspeakers and is priced at $4,395 US. For more details and product specifications and photos visit www.linn.co.uk/classik_movie

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 18:37
Ik krijg 86.800 hits bij google.
http://www.snijders-hifi.com/web/comb_linn.php
http://www.onhifi.com/product/linn_classik.htm

behoorlijk high-end spul dus.

PSN: djmurcielago

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

Topicstarter
-edit

[ Voor 108% gewijzigd door Don Quijote op 26-04-2017 00:18 ]

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Ravnoss schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 00:29:
hehe, dankje, maar als totale digibeet zegt dit me niks.
http://www.avrev.com/news/0106/09.linn_movie.html <--- bijvoorbeeld, leuk en aardig, maar wat is dit nou beter dan mijn oude vertrouwde Pioneer set?? Waar gaat het verschil hem in zitten, aangezien dit ding niet ehct meer functionaliteit heeft, maar blijkbaar wel 7x zo duur is :)

edit- Dat ding op bovenstaande link is dus degene die ik heb gewonnen
helemaal niks tenzij jij t hoort :)

De waarde van een muziekinstallatie is wmb niet in geld uit te drukken. Ik zou zeggen, test t ding, vind jij t geen meerwaarde, verkoop het ding en ga van t geld lekker een weekje weg, of iig iets dat voor jou wel waarde heeft. Vergeet in je oordeel overigens ook niet de status die een dergelijke set met zich meebrengt als je op verjaardagen oom's en neven tegenkomt ;)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

Topicstarter
Atgast schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 00:44:
[...]

helemaal niks tenzij jij t hoort :)

De waarde van een muziekinstallatie is wmb niet in geld uit te drukken. Ik zou zeggen, test t ding, vind jij t geen meerwaarde, verkoop het ding en ga van t geld lekker een weekje weg, of iig iets dat voor jou wel waarde heeft. Vergeet in je oordeel overigens ook niet de status die een dergelijke set met zich meebrengt als je op verjaardagen oom's en neven tegenkomt ;)
Het setje is nog niet binnen, maar ik zal het dan wel even testen. Al kan ik me niet voorstellen dat ik een verschil ga ontdekken wat het verschil in prijs waard is. Overigens heb ik niet het gevoel dat in mijn directe omgeving Linn gezien wordt als een stoer merk ;) sterker nog, ik denk dat mijn pioneer setje meer uitstraalt, zeker ook omdat die er beter uitziet :)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:20

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Linn staat _zeer_ goed aangeschreven en is een echt A merk.

Even in audio-noob taal:
Die linn set is een kogelbiefstuk, en jouw pioneer is een.. ehm.. speklap.

Niet dat er iets mis is met pioneer, maar je zegt het zelf al, jouw pioneer ziet er goed uit.
Bij Linn geven ze minder om de buitenkant, maar je kan er zeker van zijn dat alles wat erin zit zeer goed presteerd.

Wil je zoiets los in de winkel kopen zit je rond de 2500 euro, en dat is dan een "hammerpreis" :+

Wise enough to play the fool

Pagina: 1