Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waneer teruggave of aanslag van belasting te verwachten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik kon zo 123 niet op tweakers een antwoord hier op vinden. Daarom stel ik de vraag zelf.
Ik heb dit jaar netjes vóór 1 april mijn belasting papieren ingevuld en opgestuurd.
Hoe lang duurt het verwerken hiervan en waneer kan een reactie verwachten van de belastingdienst?

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:19

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik zou even bellen, ik heb het zelf namelijk al een maand terug :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-11 14:05
Ik ook al een maand ofzo. Heb je overigens digitaal, of op papier aangifte gedaan? Ik zelf heb het digitaal gedaan (papier gaat er uit).

[ Voor 25% gewijzigd door Invisible_man op 02-06-2006 23:07 ]

Verwijderd

Als je op tijd (dus voor 1 april) je aangifte hebt ingediend dan zal de belastingdienst in ieder geval een voorlopige aanslag opleggen danwel voorlopige teruggaaf doen voor 1 juli 2006.
De definitieve aanslag volgt dan later.

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Ik heb de aangifte van mijzelf en mijn vrouw tegelijk ingedient ver voor 1 april.

Mijn geld heb ik al terug (een aantal weken) maar ik heb nog niets gehoord over d aangifte van mijn vrouw. Er is geen peil op te trekken...

PS: Zijn er hier tweakers die nog op papier aangifte doen? O-)

[ Voor 14% gewijzigd door bolke op 04-06-2006 21:48 ]

http://www.hroling.nl

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 11:37

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Moest je volgens je eigen aangifte betalen of kreeg je terug? Vaak wordt bij de voorlopige aanslag je eigen aangifte aangehouden, die wordt later nog gecontroleerd en dan volgt de definitieve aanslag.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:22

Zewatanejo

Fine Thanks!

Zoals hiervoor al gezegd; als je netjes aangifte hebt gedaan voor 1 april, krijg je voor 1 juli antwoord. (voorlopige aanslag/teruggaaf).
Ik vraag standaard uitstel aan. Een reactie laat dan veel langer op zich wachten. Zo heb ik in april een aanslag gehad van 2003 en die moest ik voor 5 juni betaald hebben. :X

[ Voor 8% gewijzigd door Zewatanejo op 06-06-2006 16:24 ]

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Pagina: 1