Toon posts:

PC start op na maximaliseren IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat ik hier juist ben met mn voor mij erg vage probleem. Ik ben een nieuwe pc aan het installeren en nu is alles naar mijn idee normaal verlopen imaar heb ik een raar probleem.

Als ik IE maximaliseer dan start de Pc zich zelf opnieuw op. Windows sluit zich niet af of iets dergelijks maar de computer is gewoon in een keer uit alsof je de stekker eruit trekt. Zelf denk ik daarom dat het iets in de bios moet zijn. Maar ik kan hier echt helemaal niets over vinden.
Iemand een idee? grts.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Zet eerst reboot bij fouten uit.
Dan krijg je een blue-screen ipv een reboot, dan weet je waar het fout gaat.
Denk driver probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Hartstikke bedankt! idd in bios de error op disable. En hij doet het nu prima, geeft trouwens geen meding. Thnx

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 23:10 ]

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:41
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 23:09:
Hartstikke bedankt! idd in bios de error op disable. En hij doet het nu prima, geeft trouwens geen meding. Thnx
Wat hij bedoelde was eigenlijk in windows automatische reboot uitschakelen zodat je daar een BSOD kon gaan bekijken :o

Taal fouten inbegrepen ;)

Verwijderd

Topicstarter
De fout is hiermee wel uit IE maar na maximaliseren van nero deed hij het weer. Waar kan ik de reboot in windows instellen? Heb via google en microsoft help niets gevonden. thnx.

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Lees de FAQ even van WOS, want daar staat het toch echt in.

Succes :)

[ Voor 10% gewijzigd door SanderTje! op 03-06-2006 13:08 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
gevonden, thnx

Edit: Het probleem blijft nog steeds. Bij IE is het wel weg maar als ik nero maximaliseer dan krijg ik nu een zwart scherm en moet ik nu de pc handmatig resetten. Iemand een idee?

Edit: Met hijackthis is het er hopelijk nu helemaal uit.

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2006 14:38 ]

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:37
Het klinkt eerder als een brakke pc. Draai eens memtest etc. Dit klinkt iig allemaal als hardware problemen.
Pagina: 1