Toon posts:

Bold texten worden vaag.

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik kamp al maanden met een probleem. Na het afspelen van films en het spelen van grafische games(counterstrike etc.) worden al mijn vetgedrukte texten wazig. In XP zelf, bij het bezoeken van sites, eigenlijk overal.

Ik heb inmiddels alle fora afgezocht maar geen oplossing gevonden. Gathering is mijn laatste hoop. Ik post niet graag op Got omdat ik vaak gelijk afgeblaft word. maar nu zie ik echt geen andere oplossing.

voorbeeldAfbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mafrobb/Overige/foto/raar.JPG

SPECS:

windows xp
2200+ AMD ATHLON
512 DDR RAM
GEforce ti4200+
LG 17 inch beeldscherm.

Verwijderd

Installeer Windows opnieuw en je drivers voor je VGA. En als dat niet helpt misschien een nieuwe VGA? Jij hebt voor 3 tientjes al een kaart die beter is dan wat je nu hebt ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 18:49:
Installeer Windows opnieuw en je drivers voor je VGA. En als dat niet helpt misschien een nieuwe VGA? Jij hebt voor 3 tientjes al een kaart die beter is dan wat je nu hebt ;)
(edit deed het niet?)

[rml][ Geforce 4200+] vetgedrukte letters worden wazig[/rml]

Je wordt echt niet gelijk afgeblaft maar je moet wel wat meer inzet tonen en laten zien wat je gedaan hebt. Probeer de bovenstaande zaken eens en andere dingen die je hier kunt vinden op GoT in de FAQ's. En zet dat erbij. Dat wordt meer op prijs gesteld dan dat het lijkt alsof jij denkt dat Got een helpdesk is :) ;)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:32
Ik heb zo'n gevoel dat het aan de lettertypes ligt. Probeer eens Windows File Checker ofzo

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[rml][ Geforce 4200+] vetgedrukte letters worden wazig[/rml]

Zie die startpost, dan alleen vermelden dat je overal gezocht hebt is niet de bedoeling. Geef aan wat je precies geprobeerd hebt, dat scheelt ook een berg dubbele oplossingen :)

Dit topic is gesloten.