Toon posts:

DVD Movie Factory, choppy beeld.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Klein probleem met DVD authoring software by Ulead. Trial version gedownload van Ulead DVD Movie Factory 5, met het doel het eens te proberen. Ik heb een Sony handycam die, heel handig, direct op mini-dvd brandt. Dvd-tje in de drive, importeren in Ulead die hap. Enhancement van de boel verloopt prima, leuke transition-effecten, menu's, etc, het ziet er goed uit. Playback in Ulead zelf is aardig choppy, maar niet op gelet toen, dacht dat het zo hoorde. De hele hap uiteindelijk gebrand, zie ik na afspelen van het project (op stand-alone dvd-speler) dat het beeld wat choppy is, alsof er 1 of 2 of frames missen. Instellingen bekeken, internet afgespeurd naar info, niets bijzonders kunnen vinden. GoT search gedaan, ook niets. Heb het project opnieuw geopend en als ik de video preview in DMF5 zelf, is het dus ook choppy, veel meer nog als na het branden.

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Ik heb laatst opnames gemaakt van de verjaardag van het zoontje van mijn buren en het lijkt me leuk ze een dvd-tje hiervan te presenteren. Moet het er wel goed uitzien natuurlijk. Alvast bedankt!

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Zien de (ruwe) beelden er wel goed uit als je de cam direct op de tv aansluit of op het mini-lcd schermpje kijkt ?

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Ja, geen probleem, alles loopt vloeiend. Als ik het schijfje in de dvd-speler afspeel, ook geen problemen.