Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Even nuanceren en beter lezen, 't bericht is van 8 mei. niet koude oorlog
Ik vind 't best een hoax-achtig iets. en why on earth CL .. en niet .compression op google groups ofzo?
[ Voor 25% gewijzigd door TheDane op 02-06-2006 17:58 ]
sig
En misschien heb ik er helemaal geen verstand van
[ Voor 13% gewijzigd door drooger op 02-06-2006 19:13 ]
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Nah, verdiep je even wat beter in die site, dan weet je direct dat je ze wel serieus mag nemendrooger schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 19:13:
Misschien moet je hem wel omgedraaid afspelen (á la grammofoonplaten en The Beatles). Misschien moet je ook eens kijken naar de url, ik weet niet als je zulke sites wel serieus moet nemen.
En misschien heb ik er helemaal geen verstand van
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
/Edit: Ik heb het ontcijferd. Er staat:
"Wie dit leescht is gek!!!111oneoneone"
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ga er maar vanuit dat als die code gekraakt wordt er een leesbare zin uitkomt. Voordat je overigens nog meer van dat soort opmerkingen gaat maken, check http://en.wikipedia.org/wiki/Numbers_station even; dan weet je dat dit al jaren gebruikt wordt door inlichtingendiensten.ParaDot schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:33:
Maar op wat voor manier moet je die code breken dan? Er moet iets uitkomen oid? een tekst? Maar hoe weet je dan of je het goed hebt gedaanEr is geen enkel bewijs.. Of hopen die mensen op een routebeschrijving naar een hele oude schat die onze kijk op de wereld voorgoed zou veranderen ofzo
/Edit: Ik heb het ontcijferd. Er staat:
"Wie dit leescht is gek!!!111oneoneone"