[outlook] bepaalde mail naar "ongewenste mail" verplaatsen

Pagina: 1
Acties:

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 12:36
Is het mogelijk om alle mail die naar een specifiek adres worden gestuurd, automatisch naar "ongewenste mail" te laten verplaatsen? Ik kan alleen de optie vinden om een afzender in een zwarte lijst te zetten, maar niet het adres waarnaar het wordt gestuurd

Een filter aanmaken kan wel, maar dan blijft ie bij elke spammail een melding geven dat er nieuwe mail is, en dat wil ik niet.

Ik heb Outlook 2003

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

kijk even bij je rules.
daar zitten imo ook wel opties tussen dat ie zonder melding de zaken doorspeelt naar een specifieke map.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• plakbandrol
YellowCube schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:50:
kijk even bij je rules.
daar zitten imo ook wel opties tussen dat ie zonder melding de zaken doorspeelt naar een specifieke map.
als je weet welke rules dat zijn hoor ik het graag, heb zo'n beetje alles geprobeerd, maar het lijkt wel alsof die rules pas worden uitgevoerd wanneer je dat "nieuwe-mail-geluidje" en dat envelopje in de tray al hebt gehad..

de mail die outlook zelf in "ongewenste mail" zet, geven geen nieuwe-mail-meldingen.. vandaar dat ik probeerde inkomende mail automatisch daarheen te laten verplaatsen, maar dat lijkt niet mogelijk..

[ Voor 20% gewijzigd door plakbandrol op 02-06-2006 15:56 ]

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

als je het gelijk verplaatst naar je deleted items folder krijg je volgens mij geen melding van nieuwe mail.
Althans, bij mij niet.
Maar ik werk dan ook met XP, dus het zou best eens een gewenste bug kunnen zijn die men er in 2003 uitgehaald heeft.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• plakbandrol
YellowCube schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:56:
als je het gelijk verplaatst naar je deleted items folder krijg je volgens mij geen melding van nieuwe mail.
Althans, bij mij niet.
Maar ik werk dan ook met XP, dus het zou best eens een gewenste bug kunnen zijn die men er in 2003 uitgehaald heeft.
inderdaad, zelfs als ik kies voor "permanent verwijderen", zie je de mail nog langsflitsen en geeft ie een alert met envelopje en geluid..

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dat komt omdat die rule pas wordt uitgevoerd op het moment dat Outlook het item volledig binnen heeft. Weinig aan te doen, anders dan serverside rules ofzo :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

met code zou het eventueel wel kunnen:
http://www.outlookcode.com/d/code/clearenvicon.htm

of anders met een third party plugin:
http://www.techhit.com/autoread/
Pagina: 1