[Vista] Hoe een film af te spelen?

Pagina: 1
Acties:

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-03 22:16
Ik heb dus net de nieuwste beta van vista geinstalleerd, ik geloof 5381.44 en ook bij deze versie kan ik geen normale film/serie afspelen... Met bsplayer en wmp classic doet hij wel maar kan ik hem niet in full screen kijken... Gaat heel traag. Is er al een soort player uit die uitermate geschikt is voor vista? En dan bedoel ik niet Windows Media Player 11 want daar speelt de video met 2 frames per seconde af.. Ik heb al een bij google gezocht maar tot zover niks gevonden, ook vind ik geen relevante vraag in het forum. Alle hulp is welkom!

Mijn specs:
Amd 3200+
X800 Pro 256 mb
1 Gig Ram

Thecompany

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

klint meer als een videodriver probleem moet ik zeggen.......
En vergeet niet dat het beta is he.. je werkt met spul wat niet af is, daar kunnen dingen gaar in zijn en de release is niet voor niets zo'n eind opgeschoven.

Misschien is de ingebouwde driver voor je videokaart wel gaar.. of rotte ondersteuning voor iets in je moederbord.. of een combinatie er van.. Kan allemaal bij beta..
Ik snap niet waarom er een player speciaal voor vista moet zijn.. van windows 2000 naar xp had je toch ook geen nieuwe players nodig...

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-03 22:16
Ik had Ati Catalyst driver dus al geinstalleerd maar daar is iets niet goed gegaan.. In device manager wordt nog steeds aangegeven dat hij niet goed is geinstalleerd..

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kan je niet proberen via MCE je film af te spelen? :)

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Onthoud dat het een beta is he. 5381.44 is trouwens niet de laatste beta. Probeer anders 5384.4, 81.4 liep niet echt soepel door de installatie bij mij heen. Moest het via een omweg installeren. 84.4 werkt wel perfect.

Welke ATI Catalyst drivers heb je geinstalleerd? Ik gebruik de Omega 3.8.252 drivers, werkt hier perfect. Ook kun je VLC Player proberen..

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter