Ik heb nu voor de 2e dag mijn nieuwe PC.. Toen ik hem aansloot was er niets aan de hand en hij heeft de hele avond gewerkt, nu kwam ik terug van school en wil me PC aan doen, niets aan de hand totdat ik moet restarten.
Hij blijft zooo lang hangen bij het WinXP bootscherm.. Het duurt sowieso een minuut, als het niet langer is, dan start hij door naar het inlogscherm. Ik heb een keer gerestart en daarna startte hij wel gewoon door.. Volgende keer dat ik restarte was hij weer sloom, en nu is hij constant sloom met booten.
Tijdens het booten als dat balkje heen en weer gaat tikt de hardeschijf heel snel en het HD lampje flikkert ook snel.. Zodra hij in het inlogscherm is, is alles normaal.. geen getik meer, en het lampje is uit, en flikkert heel af en toe.
Hierbij de specs van mijn PC:
Aopen Kast met 300Watt voeding (voltages zijn goed in BIOS)
Asus Moederbord A8N-SLI SE.
AMD Athlon 64 X2 3800+ Dual Core 2.0 GHz, 2000 MHz
Kingston 512 MB, PC3200, 400 MHz.
Club3D VGA Geforce 6600 GT 128 MB.
Samsung HDD Spinpoint SP2004C 200 GB, 7200 Rpm, 8 MB, Serial ATA II/300
Nu draait de PC stabiel, zolang hij maar in Windows is.. Alleen het opstarten zorgt voor problemen.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, het is best wel frustrerend omdat het net een nieuwe PC is.
Hij blijft zooo lang hangen bij het WinXP bootscherm.. Het duurt sowieso een minuut, als het niet langer is, dan start hij door naar het inlogscherm. Ik heb een keer gerestart en daarna startte hij wel gewoon door.. Volgende keer dat ik restarte was hij weer sloom, en nu is hij constant sloom met booten.
Tijdens het booten als dat balkje heen en weer gaat tikt de hardeschijf heel snel en het HD lampje flikkert ook snel.. Zodra hij in het inlogscherm is, is alles normaal.. geen getik meer, en het lampje is uit, en flikkert heel af en toe.
Hierbij de specs van mijn PC:
Aopen Kast met 300Watt voeding (voltages zijn goed in BIOS)
Asus Moederbord A8N-SLI SE.
AMD Athlon 64 X2 3800+ Dual Core 2.0 GHz, 2000 MHz
Kingston 512 MB, PC3200, 400 MHz.
Club3D VGA Geforce 6600 GT 128 MB.
Samsung HDD Spinpoint SP2004C 200 GB, 7200 Rpm, 8 MB, Serial ATA II/300
Nu draait de PC stabiel, zolang hij maar in Windows is.. Alleen het opstarten zorgt voor problemen.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, het is best wel frustrerend omdat het net een nieuwe PC is.