Toon posts:

Demon overgenomen door KPN - Welke provider nu :(

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Demon is overgenomen door KPN en hier baal ik behoorlijk van.

Ik hoop dat jullie een provider weten die helemaal aan mijn wensen voldoet zoals Demon.nl dat deed.

Volgende punten vind ik echt belangrijk:

1. Een vast IP
2. domein of subdomein bv gebruiker.demon.nl
3. Mailkick service zoals Demon heeft waarmee je mail naar je eigen server kunt relayen.
4. Geen gezeur om eigen server, geen spamfilter!, geen automatische viruscontrole en helemaal geen firewall.
5. Geen download limiet en geen uploadlimiet.

Downloadsnelheid vind ik minder belangrijk. Ik had nu de 6Mbit van demon voor € 36. Eigenlijk zoek ik dezelfde verbinding weer. XS4ALL kan het in ieder geval niet leveren :'(

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wacht nu eerst maar af wat er gebeuren gaat, er zal heus niet zomaar ineens een of ander duur abonnement door je strot worden geduwd. Je reageert nu echt heel impulsief.

[ Voor 6% gewijzigd door kamerplant op 02-06-2006 14:27 ]

🌞🍃

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:22:
Downloadsnelheid vind ik minder belangrijk. Ik had nu de 6Mbit van demon voor € 36. Eigenlijk zoek ik dezelfde verbinding weer. XS4ALL kan het in ieder geval niet leveren :'(
Wat zit je om niets paniek te schoppen? Je weet nog niet eens wat er gaat veranderen en waarschijnlijk gaat er voor huidige contracten helemaal niets veranderen! :?

En XS4ALL levert best een 6MB lijn. Alleen niet voor 36 euro nee.

Oh, en al jouw punten levert Xs4all ook :X Punt 3 weet ik alleen niet zeker.

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 02-06-2006 14:28 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Tja, buiten de prijs/snelheid levert XS4ALL al het bovenstaande eigenlijk, plus nog wat extra services, zoals 4 500mb mailboxen, 200mb (volgens mij zelfs meer) webspace en ook een shell account.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Een aantal maanden geleden had de c't een leuke Demon actie voor lezers. Toen dacht ik al: en wat nou als.... En zie daar, het gebeurt inderdaad. Ze zijn overgenomen. Ben benieuwd in hoeverre het contract blijft gelden van degenen die van de actie gebruik hebben gemaakt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik zou overstappen op tweakdsl.
Voor E 35,- een 10MBit adsl2+ lijntje en super goede newsgroepen. (ook 10MB)

Verwijderd

Stiekum toch Xs4all.
Alléén de centen zijn het probleem (zoals hierboven al gemeld werd)
Voor 39,95 heb je een 3Mb lijntje, voor 59,95 een 6Mb.

Van de site van Xs4all, uit het stuk waarin tevend gemeld wordt dat Xs4all de diensten gaat overnemen.
Voor de klanten van Demon blijft voorlopig alles hetzelfde. De diensten en producten van Demon blijven gewoon actief. Na 1 september wordt meer bekend over de wijze waarop de dienstverlening in de toekomst wordt voortgezet. Klanten van Demon ontvangen hiervan tijdig bericht.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Over de overname kan gediscussieerd worden in Ervaringen Demon DSL-Express # 20. Over de consequenties kan alleen nog maar gespeculeerd worden en dat heeft voorlopig weinig zin :)
Blijft de vraag over welke provider je moet kiezen en topics met die vraag gaan doorgaans dicht omdat er over de verschillende providers genoeg informatie te vinden is op basis waarvan je de keuze kunt maken.
Zo ook dit topic :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.