Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...
Amd Systeem kopen
haha nee. Je kunt dus wel gewoon booten in windows ofzo?? verder geen last van vastlopers enzo? Heb je dit altijd al gehad? Je kan een bios update doen misschien verhelpt het. en loop ook even al je bios instellingen na.
haha nee. Je kunt dus wel gewoon booten in windows ofzo?? verder geen last van vastlopers enzo? Heb je dit altijd al gehad? Je kan een bios update doen misschien verhelpt het. en loop ook even al je bios instellingen na.
Misschien kan een bios update je probleem oplossen. Het lijkt wel of je bios de nieuwe microcode van die cpu niet heeft.
Hij herkend de processor niet volledig. Bios updates zijn speciaal daarvoor bedoeld.
EDIT: spuit 11.....
EDIT: spuit 11.....
[ Voor 20% gewijzigd door Dukey op 02-06-2006 14:18 ]
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Zeer zinvolle bijdrage, mede ook omdat de meeste top Asus moederborden allemaal AMI biossen hebben...
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Haha, ja AMI bios en idd geen AMD cpu en jaja een Celeron, maar dat maakt niet uit, want dit is een van mijn vele systeempjes.
Heeft tot nu toe wel redelijk stabiel gedraaid, maar bij zeer zware toepassingen (video renderen etc.) had ik wel eens een hanger...
Kan ik concluderen dat mijn BIOS mijn CPU niet 100% herkent?
Ik heb ook ergens gelezen dat het komt doordat het een PCIe + AGP mobo is en ik heb er een GeForce FX kaartje inzitten (AGP). Dit zou problemen opleveren ofzo....?
Ik zal eens zoeken naar een BIOS update.
Heeft tot nu toe wel redelijk stabiel gedraaid, maar bij zeer zware toepassingen (video renderen etc.) had ik wel eens een hanger...
Kan ik concluderen dat mijn BIOS mijn CPU niet 100% herkent?
Ik heb ook ergens gelezen dat het komt doordat het een PCIe + AGP mobo is en ik heb er een GeForce FX kaartje inzitten (AGP). Dit zou problemen opleveren ofzo....?
Ik zal eens zoeken naar een BIOS update.
Kiek An is mij grote vriend! En als je z'n hoed wilt zien, moet je dat gewoon ff vragen...
Overclock.net - Intel CPU Ucode loading error
Daar wordt vermeldt dat eeen BIOS update uitkomst kan bieden.
Overigens kunnen andere modellen (bv. ASUS P5MT-M) ook deze melding geven. Tenminste, dat kan ik hier lezen
Daar wordt vermeldt dat eeen BIOS update uitkomst kan bieden.
Overigens kunnen andere modellen (bv. ASUS P5MT-M) ook deze melding geven. Tenminste, dat kan ik hier lezen
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Okee dan.
Ik heb de BIOS geupdate naar v0502 en nu is de melding weg...
Thnx iig!!!
Ik heb de BIOS geupdate naar v0502 en nu is de melding weg...
Thnx iig!!!
Pagina: 1