Toon posts:

DE beste monitor in Pricewatch rond de 2 ruggen!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had eigenlijk de hele tijd voor ogen dat de Iiyama 22" inch VisionMaster PRO de beste monitor is!

Graag jullie mening of er betere, mooiere, (scherper van beeld)(hogere refreshrates) monitoren zijn voor ongeveer 2000 piek!

Allvast bedankt! :)

• MaanBanaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Voor die 2000 piek zul je geen betere monitor vinden except 2ehands, maar er zijn zeer zeker betere monitoren te vinden... Aan een echt professionele 21" kun je als je bij Nokia / Sony / Eizo / Viewsonic winkelt wel Fl. 4500,- spenderen.

Verwijderd

Ik heb zelf de Iiyama A201HT (22" Diamondtron)>:) en ik kan niet anders zeggen dat ik nog nooit een betere heb gezien. Het schijnt wel dat Sony's wat betreft beeldkwaliteit nog ietsje scherper zijn, maar die zijn dan ook anderhalf keer zo duur. Ik heb mijn 22" nu een half jaar en ben er zeeeeeeeeeeer tevereden mee. Hoeveel moet je er eigenlijk voor betalen? Zal denk ik iets boven de 2000 zijn. Mijn advies: Koop 'em en genieten!

Thijs

• MaanBanaan
  • Niet online
Daar heeft Thijs gelijk in. En zoals ik zelf ook reeds zei, voor dat geld moet je gewoon die 201 HT kopen. Topmonitor (zowiezo, maar voor het geld zeker).

Verwijderd

Topicstarter
thx voor de reacties...nu weet ik zeker dat ik er 1tje ga halen! :9

• MaanBanaan
  • Niet online
Of twee! :P

• Bulldog
  • Niet online
Op vrijdag 26 januari 2001 10:56 schreef JRTB het volgende:
Of twee! :P
Das helemaal kewl en zeker met een leuk duelhead videokaartje :P

• Bulldog
  • Niet online
Heb hier nu nog een brakke 15" monitor staan maar wil dus ook sparen voor een nieuw beeldscherm. Dacht eerst aan een Iiyama 19" maar was laatst bij de MyCom en toen zag ik die 22"er onder staan. Ik dacht whooo :P das wel een groot verschil! Nu ga ik dus voor de 22" nog wel ff wat langer doorsparen.

Wat is btw daar een leuke videokaart voor? Zo-af-en-toe een spelletje, films kijken, hoge resolutie's, etc. Kan iemand wat aanbevelen? Liefst rond de 500-600.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:15
Bulldog => een ATI Radeon, Matrox G400 of GF. Alleen is die laatste niet zo mooi. Zeker niet op xtreem hoge resoluties en zeker niet op 2D.
Je kan waarschijnlijk met gemak 1800x1440 draaien :)
of 1920x1200 als je een breedbeeld monitor hebt :) Breedbeeld monitoren zie je nog niet zoveel. Lijkt me wel kewl 8-)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Yep, same here...
B-)

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:14
Ik heb op de 22" inch een Geforce2MX gehad maar in 2D zag het er niet uit.
Daarom ben ik maar weer terug gegaan naar mijn oude vertrouwde Matrox G200.

Verwijderd

welke videokaart ka nje er het beste bij hebben, gewoon een mx/gts/radeon, of moet je iets specieaals hebben wil je er het meeste uithalen

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:33
Ik zou zeker geen GeForce kaart bij zo'n monitor nemen. De 2D kwaliteit is gewoon te slecht, tenzij je de soldeerbout erbij pakt. 'k heb zelf nu een Radeon, en op m'n 19" Sony geeft dat een prima helder en scherp beeld. Hiervoor had ik (kort) een Asus V7700 Pure, maar die heb ik heel snel weer terug gebracht.
Pagina: 1