Toon posts:

Tweakers.net reactie plaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 775 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Telkens als ik een reactie wil plaatsen op een artikel van tweakers.net heb ik problemen.

Of ik moet me telkens opnieuw inloggen
Of mijn wachtwoord is telkens "fout"
Of als ik op "Reactie plaatsen" klik dan floept het internet scherm gewoon weg
Of als ik op "Reactie plaatsen" klik dan komt er te staan dat ik al gepost heb
Of als ik op "Reactie plaatsen" klik dan staat er dat ik iemand anders heb gekopieerd
Of als ik op "Reactie plaatsen" klik dan doet hij gewoon niks

Ligt het nou aan mij? Ik heb hier al ontzettend lange tijd last van en word er nu onderhand wel ziek van dat ik telkens een mooie reactie probeer te plaatsen die dan toch niet op de site verschijnt. Er worden ook gewoon zo vaak reacties "verwijderd" of hoe moet ik dat zien? Als ik een reactie plaats is hij de volgende dag foetsie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Reacties op de frontpage worden beoordeeld (dit kan iedere ingleoigde bezoeker doen) en het kan zijn dat jouw reactie een lagere score (0 of -1) heeft gekregen dan is ingesteld om zichtbaar te hebben (standaard 1 of hoger). Net boven de eerste reactie kan je instellen wat je als minimumniveau wilt hebben. Je eigen reacties kan je sowieso altijd teruglezen door op je Tweaker gallery op het getal na "aantal reacties" te klikken. Als er een reactie echt verwijderd wordt krijg je er een e-mail over.

Het klinkt overigens als een caching probleem. Zit je achter een proxy? Laat ctrl-f5 drukken bij een nieuwsbericht alsnog je bericht zien?

offtopic:
Overigens is dit het forum voor bugs in de forumsoftware, niet voor de Tweakers.net-frontpage zelf. Iemand met de juiste knopjes verschuift hem wel in de juiste richting voor je ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Rafe op 02-06-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rafe schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:23:
Reacties op de frontpage worden beoordeeld (dit kan iedere ingleoigde bezoeker doen) en het kan zijn dat jouw reactie een lagere score (0 of -1) heeft gekregen dan is ingesteld om zichtbaar te hebben (standaard 1 of hoger). Net boven de eerste reactie kan je instellen wat je als minimumniveau wilt hebben. Je eigen reacties kan je sowieso altijd teruglezen door op je Tweaker gallery op het getal na "aantal reacties" te klikken. Als er een reactie echt verwijderd wordt krijg je er een e-mail over.

Het klinkt overigens als een caching probleem. Zit je achter een proxy? Laat ctrl-f5 drukken bij een nieuwsbericht alsnog je bericht zien?

offtopic:
Overigens is dit het forum voor bugs in de forumsoftware, niet voor de Tweakers.net-frontpage zelf. Iemand met de juiste knopjes verschuift hem wel in de juiste richting voor je ;)
offtopic:
Ik wist anders niet waar ik hem nog meer neer kon zetten.
Ik zit niet achter een proxy, de enkele keer dat het lukt om een berichtje te plaatsen dan zijn ze de dag erop gewoon weg. Het is niet leuk om elke keer je getypte bericht te kopieren voordat je ook maar ergens op durft te drukken. Het probleem met het inloggen en het wachtwoord heb ik ook vaker alleen op tweakers.net of op het forum, ik typ mijn gebruikersnaam in "Ramon156" en dan typ ik mijn wachtwoord "uyz1988" . Ik gebruik telkens dezelfde combinatie van hoofdletters, dus mijn inlognaam met een hoofdletter R en het wachtwoord allemaal klein met de benodigde andere tekens. Toch krijg ik telkens een berichtje dat het wachtwoord/gebruikersnaam verkeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:34

botoo

💀 too old to die young

Als je hier kijkt van je gallery pagina danzie je welke reacties door jou geplaatst zijn, zo te zien gaat er iets toch goed :).

Ik heb je nu wel uitgelogd en een nieuw wachtwoord laten sturen want je username + pass openbaar neerzetten is vragen om problemen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
botoo schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:42:
Als je hier kijkt van je gallery pagina danzie je welke reacties door jou geplaatst zijn, zo te zien gaat er iets toch goed :).

Ik heb je nu wel uitgelogd en een nieuw wachtwoord laten sturen want je username + pass openbaar neerzetten is vragen om problemen.
Omg pipo! Dat is natuurlijk niet m'n echte wachtwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D Ik had het ook al even gecontroleerd door te proberen ermee in te loggen; je wil niet weten voor hoeveel mensen dat 'natuurlijk' niet zo 'natuurlijk' blijkt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:34

botoo

💀 too old to die young

Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 15:35:
Omg pipo! Dat is natuurlijk niet m'n echte wachtwoord :)
Ej! Dat vertelde je er niet bij! :+ Het zal niet de eerste keer zijn dat iemand zijn gegevens 'pe ongeluk' openbaar maakt, en dan reageer ik liever te snel dan te traag. Better safe than sorry, nietwaar? :).

Ennieweej, je hebt nu iig weer een nieuwe :P

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kwarkkind
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 21-10-2021
Ik heb een klein vraagje..

Ik heb een plan om een motor op skelter te bouwen, alleen zou ik niet weten 8)7 hoe ik mijn motor op mijn gaspedaal zou moeten aansluiten..
Als iemand tips heeft zou ik die graag weten.

Vriendelijke groet Sanne :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:12

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

LOL dit moet echt de beste kick aller tijden zijn. Hoe off-topic wil je gaan _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Yariva op 20-10-2021 18:10 ]

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quadrofource
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19:43
Yariva schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 18:09:
LOL dit moet echt de beste kick aller tijden zijn. Hoe off-topic wil je gaan _/-\o_
Ik zat ook rustig dit erg mooie draadje door te lezen zonder door te hebben dat de rest zo oud is, geweldig :P :D

AMD Ryzen 9 7900X3D + RX 9070 + 32GB DDR5 @ 5200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Vroeg mij echt af "HOE DAN", maar als ik Google op: "tweakers bericht plaatsen" komt ik wel op de eerste pagina in dit topic terecht :)

@Kwarkkind Probeer eens een topic te maken hier: Algemene Zaken

Default blanke hetero

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.