Toon posts:

docking station, camera

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een opdracht gekregen om naar camera's met docking stations te zoeken. Ik heb echter geprobeerd bij google, camera docking station, "camera docking station", docking station camera, [merk] docking station en op sites gekeken voor docking stations. Tot mijn verbazing zijn er heel weinig camera's dat een docking station hebben. (ik heb er 6 kunnen vinden, maar dat is helaas nog niet genoeg..)

hierbij is mij vraag, hebben/weten jullie welke camera een docking station heeft? (ik moet er zo'n 20 hebben, het liefst zoveel mogelijk merken en het kan geen printer dockingstation zijn, want die zijn te duur).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 13:44 ]

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-01 11:05

L01

mijn camera de hp r707 heeft er iig een :)

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:21
Veel Kadok's hebben ene docking. En HP's ook.
Verder weet ik zo niet, de meeste degelijke camera's gebruiken zo'n ding niet. :P

[edit]

sorry @ ^^ :+

[ Voor 19% gewijzigd door Fire69 op 02-06-2006 13:47 ]

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
misschien lukt het zoeken op google niet zo omdat zo'n ding officieel een "cradle" heet ;)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Als je nou eens begint de FAQ te lezen en je zoektocht te starten op de 'standaard' reviewssites zoals dpreview.com , dcresource.com , dcviews.com , megapixel.net, steve's digicams etc.

Alors.

Verwijderd

Even een kort lijstje:

Casio EX-Z750/ 850 (ik denk dat de hele Z serie een dock heeft)
Fuji Z1/2/3
HP R717
Pentax Optio A10 (alleen laden, dus geen USB)
Sony DSC-T serie (even precies nazoeken, een aantal modellen wel en een aantal modellen niet)
Nikon S6

Dat zijn de gangbare modellen die mij nu te binnen schieten. Overigens ben ik erg benieuwd naar de motivatie voor een dock.

• Striker2k2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-01 08:51
een dock betekend meestal dat je hem alleen bij je pc kan opladen.
dit is dus NIET handig als je er mee op vakantie wilt en dergelijke.

Verwijderd

Dat valt wel mee; of je nu een adapter of een klein dock plus kleine adapter meeneemt....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:31:
Dat zijn de gangbare modellen die mij nu te binnen schieten. Overigens ben ik erg benieuwd naar de motivatie voor een dock.
dock station was nodig voor het bedrijf waar ik in werk :)

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-01 18:30

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

kodakcamera's hebben ook heel vaak een dock, net als HP> die worden regelmatig als compleet pakket verkocht :)
Pagina: 1