Toon posts:

[XP] Muis loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een computer, hij doet verder goed het enige probleem is dat de muis af en toe stil blijft staan, het toetsenbord reageerd dan ook niet meer. Na tijdje (30 sec tot 2 min) doet hij het weer, het gebeurt zowel met een PS/2 als USB muis, met een USB toetsenbord heb ik het niet kunnen proberen die heb ik namelijk geen.

Er zitten geen virussen of spyware op de computer (hij is ook niet verbonden met internet) en ik heb hem ook al een keer voor de zekerheid gescand met NOD32 maar zoals ik vermoeden is ie brandschoon (wat virussen en spyware betreft).

Hij doet dit sinds een week of 2, en er is eigenlijk niks veranderd qua Hard- en Software er zijn alleen wat Word documenten bijgekomen, ook die heb ik al verwijderd maar zonder resultaat (logisch eigenlijk).

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik hou niet echt van formatteren en ik heb ook geen restore Image, het zou toch op te lossen moeten zijn?

MVG,

Sabbest

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 20:38
Probeer eens in de task manager te kijken of er een proces is die je cpu loopt op te vreten.. zo niet dan kan het wellicht een IRQ conflict zijn of bijvoorbeeld de verkeerde drivers voor een exotisch PCI kaartje bijv?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:33

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Kijk eens dan nar je CPU-load, stijgt die ook erg hoog dan? EN zo ja, kan je dan eens kijken met welk proces het gebeurt?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Velvet
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Heb je de nieuwste drivers geïnstalleerd? En wat zijn je verdere specs?

Fujifilm XT-20 | Fuji lenzen | Vintage lenzen

Verwijderd

Topicstarter
Nee de CPU load is niet abnormaal, en ook geen vreemde processen die op dat moment CPU gebruiken. Verdere specs:

Intel PII 450 MhZ
320 Mb Ram (PC-133)
B-Merk CD-ROM speler
NEC Floppy Drive
Maxtor 40 GB HDD
GF2 Mx400 VGA
de rest ontgaat me even, ik ben nu op me werk.