Toon posts:

Msn spaces niet bereikbaar via inet explorer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik via internet explorer op iemands msn space probeer te komen crashed mijn browser telkens. met firefox is dit niet het geval. ik heb de browser opnieuw geinstalleert maar gen verschil, ook alle plugins heb ik opnieuw geinstalled alleen dat hielp ook niet. Weet iemand waar het aan kan liggen???? Misschien een fout op de pagina zelf?

Please help me,

grtzz
wdna

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-07 23:19

Stronkie

Where wind is Trouble

Meer systeem details zou geen kwaad kunnen.

probeer eens je reg te cleanen met regclean

Verwijderd

Topicstarter
wat hebben mijn specs hiermee te maken. gebruik nieuwste versie van iexplorer en firefox. Reg cleanen heeft geen nut, net gedaan en niks veranderd. het is ook niet alleen op deze laptop, ook bij kennissen crashed iexplorer als ze de pagina proberen te benaderen.
Ik denk zelf dat het gewoon aan de pagina zelf ligt, alleen het vreemde is dat hij het tot voorkort gewoon gedaan heeft.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2006 14:11 ]

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-07 23:19

Stronkie

Where wind is Trouble

nou fouten kunnen door duizend en 1 dingen komen.

kijk als je zegt mijn auto doet het niet. Mooi leuk. Maar wat voor auto , wat hoor je , wat gebeurt he blabla.. Met meer info kunnen we je gewoon beter helpen. En tevens een link van desbetreffende space kan ook handig zijn....

En in de regels van dit forum staat echt dat je zo VEEL mogelijk info moet geven. Iets wat je dus niet doet.. :)

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:01
Crasht hij in IE en in Firefox? Of alleen in IE?

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07 21:23

Fuelke

Forza Ferrari

Dit heeft niks te maken met Games, ik verplaats hem dan ook even.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1