[Word 2003] Suggestie bestandsnaam bij opslaan

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Een kennis van mij heeft sinds kort een klein probleem met Word 2003. Vroeger kreeg hij altijd bij het opslaan een bestandsnaamsuggestie van Word, bestaand uit de eerste woorden van het document. Tegenwoordig krijgt hij elke keer dezelfde suggestie, ongeacht de inhoud van het document.

Hoe valt het oude gedrag weer te herstellen? Voordat ik hem normal.dot laat wegmikken (mocht deze instelling daar instaan) zou ik graag willen weten of er andere mogelijkheden zijn ivm enkele configuraties aan Word die hij liever niet opnieuw doet.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Maak dan even een backup van je normal.dot, zodat als dat het probleem niet oplost, je het kan terugplaatsen ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
BtM909 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:42:
Maak dan even een backup van je normal.dot, zodat als dat het probleem niet oplost, je het kan terugplaatsen ;)
Whoops :o

* Wildfire = stupid

Zal ik eens doen. Nou ja, wanneer ik weer bij m'n kennis ben. Telefonisch krijg ik het hem denk ik toch niet goed uitgelegd :)

Jammer dat ik het niet zelf even kan uitproberen, mijn Word 2003 doet het normaal :)

[ Voor 35% gewijzigd door Wildfire op 02-06-2006 14:02 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe