Toon posts:

adresboek

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb enorm veel contacpersonen = email adres, maar meer dan een email adres staat er voorlopig niet bij. Ik zou deze willen aanvullen met contactadres enz... ik kan natuurlijk naar iedereen mailen om hun gegevens te vragen maar dit vraagt veeeeeeel werk.

Kan ik geen online adres book aanleggen en vragen of iedereen zijn gegevens wil invullen en dit dan inporteren in Outlook... of kan ik het op een andere manier?

Alvast bedankt voor de reaktie

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:51

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Waarom open je hier nu eigenlijk een nieuw topic voor? Je had al een topic geopend met eigenlijk dezelfde vraag. Als je dat topic even gekicked had en evt. je startpost had aangepast/een nieuwe reactie had geplaatst (desnoods vetgedrukt) dan had je gewoon daar verder kunnen gaan.

Verder: Wat heb je zelf al gezocht? Het is hier niet de bedoeling om zomaar je vraag neer te plempen en zelf niks uitgezocht te hebben.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
beste vriend!
ik heb gezocht op het in internet naar de mogelijkheden, ik het bij onze aankoop van it materiaal gevraagd... en nu vraag ik het hier nog eens.
Ik had 1 reaktie bij mijn vorige topic. Waarom zou ik het dan niet nog eens mogen vermelden?

Groeten! en een prettig weekend!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie geen enkele reden om niet verder te gaan in je vorige topic :)

Hier verder dus: outlook contactpersonen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.