Welke digitale camera?

Pagina: 1
Acties:

• Pepe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-01-2025
Ik ben aan het twijfelen welke digitale camera ik ga kopen. Ik heb ruim F 1000,- te besteden. Ik dacht aanvankelijk aan een Ricoh RDC 6000 (die er qua specs goed uitziet, maar waarvan in diverse tests de kleurweergave tegenvalt én de USB verbinding vaak hangt).

Gisteren kwam ik ook een aanbieding van een sony cybershot DSC-F55e tegen (f 1250,-). Volgens mij ook een hele mooie cam, maar wel met alleen een seriële verbinding. Hoe storend is dat? Heeft iemand daar ervaring mee?

Of toch een Fuji FinePix 2400 voor F 1139,- of een Minolta Dimage 2300 voor F 799,-(www.webvoordelig.nl)?

Wie heeft een advies (eventueel voor een andere cam). Ik wil graag ca 2 megapixel resolutie, liefst USB en ik vind "gimmicks" als die MPEG mode op de cybershot wel leuk :9

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-03 12:35

Greyfox

MSX rulez

Ik heb die Fuji 2400 en ik ben daar erg tevreden over. Vooral met daglicht maakt ie prima foto's, 's avonds heeft ie wat meer moeite. De USB verbinding is snel en stabiel.
Wat je natuurlijk ook kunt doen is naar een winkel gaan en zeggen dat je 'm voor x pieken op het internet hebt gezien (eventueel met bewijs).>:) Meestal kun je hem dan ook bij die winkelier halen voor dat bedrag. Dat is toch vaak een stuk handiger i.v.m. garantie en dergelijke.

MSX 2 rulez more

Verwijderd

ik he gisteren de minolta dimage 2330 besteld is dezelfde camera als de 2300 alleen met zoom lijkt mij een goede keus
heb iets meer vertrouwen in minolta als in sony
minolta is een echt camera merk net als canon maar ik denk dat dat toch persoonlijk is maar 800 gulden voor de minolta is bijna voorniets toch

trouwens ook bij webvoordelig besteld
heb ook geprobeerd om bij een winkel te handelen tot dat bedrag waar ie ook voor op internet stond maar wou er neit meer als 100 gulden afdoen bij 3 winkels geweest