Ik heb ff rondgekeken voor een nieuwe game pc die vooral voor games als
PES,BF2,WoW etc.. zal worden gebruikt.
Mijn oude Dell desktop is alweer een jaartje of 2 oud en met scherm alweer gedateerd
aandoet dus verkopen is het devies.
Deze wordt volgende week verkocht aan een koper voor een hele mooie prijs dus
deze nieuwe moet er snel komen zodat het gamen ongestoord kan doorgaan.

- Ik heb gekozen voor de AMD 4400 processor gewoon omdat dit mischien wel overkill lijkt
maar ik,gericht op de toekomst,ook voor toekomstige spellen gereed ben.
- 2 reepjes 1024 MB lijkt me ook meer dan genoeg voor de toekomst en
2 XFX GeForce 7900 GT XT als videokaart lijkt me echt power op visueel gebied.
- Coolermaster ATX 550W is volgens zegge een vd beste zoniet de beste die er is.
- Hauppauge WinTV schijnt een toppie te zijn voor zien,capsen,bewerken en opnemen
van tv programma's.
- Cyberlink PowerDVD schijnt meer dan uitstekend te zijn als dvd-scherm ipv het media-gebeuren.
- Samsung 19 inch schijnt beter te zijn voor die games die ik wil gaan spelen dan een 23 inch
en Samsung is de laatste tijd het beste als het gaat om beeldfrequentie en verwerking van..
- Creative 2.1 schijnt een waar genot te zijn als de top kwa geluidsinstallatie.
- Logitech Desktop Gamer schijnt momenteel de top te zijn om te gamen. netzo als de G5
lasermuis.
- PD Memory drive mini 1 GB is gelijk om alles verder lekker te verwerken
- HP PSC2355 schijnt een all-in printer te zijn die het beste is in zijn gebied.
Nou...volgens mij heb ik niks vergeten. De prijs vindt je in de thumb en laat maar horen
als er iets veranderd kan worden en desnoods ergens goedkoper kan worden aangeschafd.
Let wel; Het gaat mij niet om enkele euro's alleen maar om dat ik voor nu en de toekomst
gewoon een dijk van een game-pc heb. Dus heb je een verbetering die me pak'm beet
€ 250,- ofzo kan schelen dan hoor ik het graag.
PES,BF2,WoW etc.. zal worden gebruikt.
Mijn oude Dell desktop is alweer een jaartje of 2 oud en met scherm alweer gedateerd
aandoet dus verkopen is het devies.
Deze wordt volgende week verkocht aan een koper voor een hele mooie prijs dus
deze nieuwe moet er snel komen zodat het gamen ongestoord kan doorgaan.

- Ik heb gekozen voor de AMD 4400 processor gewoon omdat dit mischien wel overkill lijkt
maar ik,gericht op de toekomst,ook voor toekomstige spellen gereed ben.
- 2 reepjes 1024 MB lijkt me ook meer dan genoeg voor de toekomst en
2 XFX GeForce 7900 GT XT als videokaart lijkt me echt power op visueel gebied.
- Coolermaster ATX 550W is volgens zegge een vd beste zoniet de beste die er is.
- Hauppauge WinTV schijnt een toppie te zijn voor zien,capsen,bewerken en opnemen
van tv programma's.
- Cyberlink PowerDVD schijnt meer dan uitstekend te zijn als dvd-scherm ipv het media-gebeuren.
- Samsung 19 inch schijnt beter te zijn voor die games die ik wil gaan spelen dan een 23 inch
en Samsung is de laatste tijd het beste als het gaat om beeldfrequentie en verwerking van..
- Creative 2.1 schijnt een waar genot te zijn als de top kwa geluidsinstallatie.
- Logitech Desktop Gamer schijnt momenteel de top te zijn om te gamen. netzo als de G5
lasermuis.
- PD Memory drive mini 1 GB is gelijk om alles verder lekker te verwerken
- HP PSC2355 schijnt een all-in printer te zijn die het beste is in zijn gebied.
Nou...volgens mij heb ik niks vergeten. De prijs vindt je in de thumb en laat maar horen
als er iets veranderd kan worden en desnoods ergens goedkoper kan worden aangeschafd.
Let wel; Het gaat mij niet om enkele euro's alleen maar om dat ik voor nu en de toekomst
gewoon een dijk van een game-pc heb. Dus heb je een verbetering die me pak'm beet
€ 250,- ofzo kan schelen dan hoor ik het graag.