informatique laptops

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

• LLEEDD
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-12-2025
Kwam er net achter dat ze bij informatique eigen merk laptops verkopen met hele goede specs die je ook nog eens zelf kunt uitbreiden.

http://www.informatique.n...shop.cgi?M=HTD&DOC=inNote\index.htm&naam=IQnotebooks

Vooral het 15.4 inch model valt op door zijn hoge resolutie scherm van 1600x1200 core duo en een geforcego 7600. De videokaart is volgens mij vrij zeldzaam in een 15.4" inch laptop. De resolutie vind ik eigenlijk best vreemd voor een 15.4" breedbeeld scherm aangezien ik deze resolutie op mijn 4.3 crt draai.

[ Voor 12% gewijzigd door LLEEDD op 02-06-2006 01:05 . Reden: +link ]

• LLEEDD
De Zepto (nooit van gehoord) laptops hebben redelijk dezelfde specs. http://nl.zepto.com/Defau...tebookid=7u4DkMAUWC8gxoyU

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Wat is de bedoeling van dit topic?

EDIT: Je kunt je post editten met het 'edit-knopje' rechtsboven.

[ Voor 50% gewijzigd door j86 op 02-06-2006 00:44 ]

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

joswillems86 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 00:43:
Wat is de bedoeling van dit topic?
dat de reso raar is?
of misschien willie wel weten of het goeie laptops zijn.
in dat geval: ervaring vertelt dat de meeste winkels gewoon een bepaald merk laten re-labelen. (Medion bijv, die eigenlijk Acer laptops verkoopt (naja weet merk niet zeker enzo, is voorbeeld) met een Medion logotje er op en mayb een kleine customisation)
Je moet er dan gewoon achter zien te komen wat voor een het eigenlijk is, en dan kijk je of het iets interessants is.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

link?

• LLEEDD
ik weet zelf ook niet echt wat de bedoeling is. Wilde de laptops eigenlijk gewoon tippen omdat ik zelf op zoek was naar een 15.4" laptop met core duo en een goede videokaart maar ik kwam er maar erg weinig tegen. Meeste laptops met een goede videokaarten zijn 17" bakbeesten. Ben uiteindelijk voor de dell inspiron 6400 gegaan met ati x1400 videokaart die mij verder prima bevalt, maar de geforce 7600 is volgens mij nog een klasse beter.

• LLEEDD
McKaamos schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 00:45:
[...]

dat de reso raar is?
of misschien willie wel weten of het goeie laptops zijn.
in dat geval: ervaring vertelt dat de meeste winkels gewoon een bepaald merk laten re-labelen. (Medion bijv, die eigenlijk Acer laptops verkoopt (naja weet merk niet zeker enzo, is voorbeeld) met een Medion logotje er op en mayb een kleine customisation)
Je moet er dan gewoon achter zien te komen wat voor een het eigenlijk is, en dan kijk je of het iets interessants is.
volgens mij zijn de informatique laptops aopen laptops, want ik las dat ze deze eerder ook verkochten

Verwijderd

Hey,

Het zijn geen asus behuizingen maar Compal behuizingen :) Verder wordt de 1680x1050 (GTX-90) resolutie alleen gehaald bij het WSXGA panel.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

*kuch* topic van een jaar oud ;)

Maar inderdaad zijn het Compals.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• markje1
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:05
tazzman schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:00:
*kuch* topic van een jaar oud ;)

Maar inderdaad zijn het Compals.
hij is blij dat hij ook ergens een antwoord op weet :P

-

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:45

Thandor

SilverStreak

Leuke schop met een leuk slotje erachteraan. Niet zozeer vanwege de kick maar omdat het topic niet past in het beleid van CSL :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.